Szerencsére már nem Terry Crews ordibál. Az sem volt rossz a maga debil módján, de a cég új reklámkampánya kreativitásban köröket ver a régire.

A kampány lényege, hogy az Old Spice által átlapozott kutatási anyag szerint a férfiak 9 százaléka kevesebb időt tölt együtt a haverokkal, ahogy egyre idősebb lesz. Ez is elég rémisztő adat, de a lényeg inkább az, hogy 92 százaléknak borzalmasan hiányoznak a haverokkal közös élmények. 31 százalék elmondása szerint idősebben egyre többet túlórázik, 28 százalék pedig azt mondja, hogy idővel a fárasztó hétköznapok után hajlamos otthon dögléssel tölteni a szabadidejét, ahelyett, hogy a haverokkal lógna és velük szerezne új élményeket.

A cég felismerte, hogy ez bizony egy igen égető társadalmi probléma, ezért beindította a Soha ne hagyd, hogy a barátod elveszítse a bugit! nevű kampányt, melynek három klipje pont annyira veszi komolyan magát, amennyire kell. Értsd: veszettül viccesek. Mutatjuk is őket szépen sorban.

Az elsőben egy fáradt havernak nincs kedve kimozdulni az egész hetes taposómalom után.

A másodikban az állandó túlóra a kifogás.

A harmadikban pedig az apai örömök miatti elfoglaltságról derül ki, hogy nem lehet akadály.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Dezodorral arcon fújás és tükörletörés lett abból, hogy két autós ugyanazt a parkolóhelyet nézte ki magának Tatabányán

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés