Szerencsére már nem Terry Crews ordibál. Az sem volt rossz a maga debil módján, de a cég új reklámkampánya kreativitásban köröket ver a régire.
A kampány lényege, hogy az Old Spice által átlapozott kutatási anyag szerint a férfiak 9 százaléka kevesebb időt tölt együtt a haverokkal, ahogy egyre idősebb lesz. Ez is elég rémisztő adat, de a lényeg inkább az, hogy 92 százaléknak borzalmasan hiányoznak a haverokkal közös élmények. 31 százalék elmondása szerint idősebben egyre többet túlórázik, 28 százalék pedig azt mondja, hogy idővel a fárasztó hétköznapok után hajlamos otthon dögléssel tölteni a szabadidejét, ahelyett, hogy a haverokkal lógna és velük szerezne új élményeket.
A cég felismerte, hogy ez bizony egy igen égető társadalmi probléma, ezért beindította a Soha ne hagyd, hogy a barátod elveszítse a bugit! nevű kampányt, melynek három klipje pont annyira veszi komolyan magát, amennyire kell. Értsd: veszettül viccesek. Mutatjuk is őket szépen sorban.
Az elsőben egy fáradt havernak nincs kedve kimozdulni az egész hetes taposómalom után.
A másodikban az állandó túlóra a kifogás.
A harmadikban pedig az apai örömök miatti elfoglaltságról derül ki, hogy nem lehet akadály.