Más körülmények között ez simán vicces lenne, de most, amikor mindennaposak a járvány ellen hozott kényszerintézkedések, az ember sajnos elfelejt mosolyogni.

A Council on Foreign Relations (CFR) nevű amerikai nonprofit szervezet egy rakás rendezvényét törölte vagy tolta el hónapokkal, ami nem is csoda, hiszen a New York-i központú szervezet székhelyén éppen most kezd berobbanni a koronavírus pandémia.

A COVID-19 nálunk is egyre jobban megnehezíti a mindennapokat, de inkább ne veszítsük el a humorérzékünket, és érezzük a csendben megbúvó komikumot abban, hogy a CFR egyik lefújt workshopjának az lett volna a címe, hogy

Üzlet a koronavírus alatt

Ha jobban belegondolunk, ezt a rendezvényt semmiképpen nem szabadott volna törölni, hiszen ez a döntés egyenesen azt kommunikálja, hogy a koronavírus alatt az üzlet szünetel.

Legalább egy nyavalyás videokonferenciát tarthattak volna a témában, hogy példát mutassanak kreativitásból.

(Fotó: Getty Images; via)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

World Margarita Day – Egy újabb ünnepet köszönthetünk köreinkben, már Magyarországon is

Itt a tankcsapdásított Pokémon-főcímdal. Jajj

Minket egyáltalán nem lepett meg az év eddigi legnagyobb meglepetéssikere

További cikkeink a témában