A Morning Consult félelmetes felmérése szerint a 13 - 38 éves amerikaiak 86 százaléka abból szeretne élni, hogy tökéletesre photoshoppolt tengerpartokon fetreng, hiányos öltözékben pucsít a kamerába, egzotikus hotelekben potyázik és mindeközben italokat, fürdőruhamárkákat, fehérjeport, fogfehérítőt vagy szempillaspirált reklámoz.

Értsd: nem csinál semmi hasznosat, divatosabb szóval: influenszerkedik.

Ennek manapság az elsődleges platformja a világ legfelszínesebb, az egészséges énképet leginkább romboló közösségi oldala, az Instagram, ami gyakorlatilag tele van olyan emberekkel, akik azzal keresnek milliókat, hogy rengetegen követik őket, így egy-egy olyan képért, melyen valamit reklámoznak, hatalmas összegeket is elkérhetnek az adott márkától.

Szóval kétségtelenül megéri a főállású pózerkedés, kiváltképp, mert a cégeknek az elérés a lényeg, és amíg súlyos tömegek kattintanak csak azért a follow-ra, hogy minden nap kapjanak egy új képet az illető hivatásos jónő fenekéről, az influenszer-biznisz biztosan virágozni fog.

Utánpótlás pedig az említett kutatás alapján van bőven. Különösen az 1990 után születettek gondolják úgy, hogy életcél lehet tükörszelfikből megélni.

Ez csak azért elgondolkodtató, mert ha senki nem akar majd normális munkával, vagyis értékteremtéssel pénzt keresni, nem lesz olyan ember sem, aki legyártaná azt a nyomorult fogfehérítőt.

Na jó, természetesen csak vicceltünk.

(Félig.)

(via)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Robert De Niro próbál úrrá lenni a káoszon a Netflix új minisorozatának első előzetesében

A világ nyolc legfélelmetesebb karácsonyi hiedelme

Karácsonyi retrokvíz: nosztalgia fenyőfákkal, édességekkel és robotokkal

További cikkeink a témában
Tíz dolog, amivel boldoggá tehetsz egy gamert karácsonykor
Hirdetés