A dühös úriember szépen felravatalozva szállította vissza a folyton elromló hűtőt a kereskedésbe, hogy ezzel jelezze az alkalmazottak felé, ez a gép bizony halott.

Rafael Laermonth és az Argos nevű üzletlánc között tulajdonképpen már 2015 óta folyik a vita. A temetkezési vállalkozó ugyanis ekkor vett édesanyja számára egy hűtőt, ami aztán rövid időn belül elromlott. A kereskedés nem akarta kicserélni, csak egy szerelőt küldtek ki. Ez nem hozott tartós sikert, mert a hűtő aztán ismét beadta a kulcsot.

A hercehurca hónapokon át zajlott, ám Laermonth elmondása szerint állandóan hibás készüléket hoztak vissza neki, szegény anyukájának pedig folyton megromlottak az ételei a meghibásodások miatt.

Amikor már a negyedik hűtő is bedöglött, a temetkezési vállalkozó drasztikus lépésre szánta el magát, és kollégáival együtt a halottas kocsijával vitte vissza a készüléket, pont úgy kezelve azt, mint ahogyan a koporsókat szokták. A stílusos bosszú pedig bevált, hiszen végre visszakapták a hűtő árát.

(via)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tíz remek film az „annyira szar, hogy az már jó” kategóriából

További cikkeink a témában