Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Zseniális.

Jure Tovrljan szlovén grafikus úgy alakította át a világ legnagyobb márkáinak logóit, hogy azok a koronavírus-helyzetre reagáljanak. A Starbucks-figura például arcmaszkot kapott, míg a Nike Just do it (csak csináld!) felkiáltásából Just don't do it (csak ne csináld!) lett, és van még több is, nézd csak:

Starbucks

Nike

MasterCard

NBA

LinkedIn

Mobil

Goodyear

Corona

Olimpia

És az Audi Magyarország is a kellő távolságtartásra hívja fel a figyelmet új logójával:

Audi Magyarország on Facebook Watch

Kedves Audi-rajongók! Az aktuális helyzetben egyszerre szükséges, hogy tartsuk a kellő távolságot, ugyanakkor össze is kell fognunk. Mindenkit arra...

(Forrás: Béhance, Audi Magyarország)

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.