A pizzásdoboz egy rendkívül alulértékelt kelléknek számít a vendéglátóiparban, holott nagyon fontos részét képezi a vásárlói élménynek. Egyrészt azért, mert segít abban, hogy a pizza sértetlenül és élvezhető hőmérsékleten kerüljön a vevő asztalára. De nem szabad megfeledkezni a benne rejlő marketing potenciálról sem. A megfelelő trükkök bevetésével ugyanis a kiszállított pizzásdoboz nagyban támogathatja a márkád ismertségét, és fokozhatja a vásárlói elkötelezettséget is. A mai cikkünkben leginkább ezekre a fortélyokra fogunk fókuszálni.
Mielőtt azonban belevágnánk, beszéljük át az ideális pizzásdoboz ismertetőjeleit!
Az ideális pizzásdoboz higiénikus, felszívja az olajat, illetve a nedvességet, megőrzi a pizza ízét és ropogósságát, mindemellett pedig könnyű, de mégis ütésálló. Ezeket a sajátosságokat leginkább a hullámkarton garantálja, ezért a pizzásdobozok, köztük a Hunpohár Webáruház elviteles papírdobozai között is fellelhető termékek is ebből az anyagból készülnek.
Ami a kialakításukat illeti, fontos, hogy megragadják a tekinteteket. Ezért érdemes olyan doboz dizájnokat választani, amelyek trendi árnyalatokat vonultatnak fel szellemes üzenetekkel vagy bölcsességekkel párosítva.
Egy kupont tartalmazó szórólap
Ki ne szeretne megtakarítani néhány forintot? Egy, a következő vásárlás esetén használható kuponokat tartalmazó szórólap elképesztően népszerű a vásárlók körében. Ezeket az ajánlatokat pedig akár arra is felhasználhatod, hogy növeld a vállalkozásod webhelyének vagy közösségi média platformjainak a forgalmát.
Egyszerűbb rejtvények és feladatok
A gyerekek és a tinédzserek a pizzaiparnak egy nagyon fontos célközönségét képezik, ezért a dobozaid kialakításánál érdemes őket is megcélozni. Ha elhelyezel rajtuk például egy szókeresőt, amőbát vagy egy egyszerű pontösszekötő feladatot, annak a srácok garantáltan nem tudnak majd ellenállni. Sőt, ezek a játékok sokszor még a felnőtteket is képesek hosszabb időre lekötni.
A vásárlóid pedig minél tovább időznek a dobozoddal, annál nagyobb a valószínűsége annak, hogy a következő alkalommal is téged fognak választani. Így ez egy kiváló módszer lehet arra, hogy kiemeld a vállalkozásodat a versenytársak közül, és hozzájárulj a márkád elkötelezettségének megteremtéséhez.
Újdonságok
Az is egy nagyszerű módszer lehet, ha készítesz egy szórólapot, amely a pizzériáddal kapcsolatos híreket és eseményeket jeleníti meg, és ezeket felragasztod a pizzásdobozra. Így a vásárlók első kézből értesülhetnek az újdonságokról.
Összefoglalva
Ha jól használod a pizzásdobozaidat, akkor igazán hatékony márkaépítési és marketingeszközök lehetnek. Nagyszerű lehetőséget kínálnak arra, hogy szájról szájra terjeszd a vállalkozásodat, és ezáltal felkeltsd az új vendégek figyelmét is.
Mindeközben azonban ne feledkezz meg a legfontosabb dologról, a pizza minőségéről! Hiába ugyanis a zseniális kommunikáció, ha rossz minőségű a termék, akkor egyszer lehet, hogy megveszik, de másodszor már biztosan nem fogják.
(Szponzorált tartalom)