A pizzásdoboz egy rendkívül alulértékelt kelléknek számít a vendéglátóiparban, holott nagyon fontos részét képezi a vásárlói élménynek. Egyrészt azért, mert segít abban, hogy a pizza sértetlenül és élvezhető hőmérsékleten kerüljön a vevő asztalára. De nem szabad megfeledkezni a benne rejlő marketing potenciálról sem. A megfelelő trükkök bevetésével ugyanis a kiszállított pizzásdoboz nagyban támogathatja a márkád ismertségét, és fokozhatja a vásárlói elkötelezettséget is. A mai cikkünkben leginkább ezekre a fortélyokra fogunk fókuszálni.

Mielőtt azonban belevágnánk, beszéljük át az ideális pizzásdoboz ismertetőjeleit!

 

Az ideális pizzásdoboz higiénikus, felszívja az olajat, illetve a nedvességet, megőrzi a pizza ízét és ropogósságát, mindemellett pedig könnyű, de mégis ütésálló. Ezeket a sajátosságokat leginkább a hullámkarton garantálja, ezért a pizzásdobozok, köztük a Hunpohár Webáruház elviteles papírdobozai között is fellelhető termékek is ebből az anyagból készülnek.

Ami a kialakításukat illeti, fontos, hogy megragadják a tekinteteket. Ezért érdemes olyan doboz dizájnokat választani, amelyek trendi árnyalatokat vonultatnak fel szellemes üzenetekkel vagy bölcsességekkel párosítva.

Egy kupont tartalmazó szórólap 

Ki ne szeretne megtakarítani néhány forintot? Egy, a következő vásárlás esetén használható kuponokat tartalmazó szórólap elképesztően népszerű a vásárlók körében. Ezeket az ajánlatokat pedig akár arra is felhasználhatod, hogy növeld a vállalkozásod webhelyének vagy közösségi média platformjainak a forgalmát.

Egyszerűbb rejtvények és feladatok 

A gyerekek és a tinédzserek a pizzaiparnak egy nagyon fontos célközönségét képezik, ezért a dobozaid kialakításánál érdemes őket is megcélozni. Ha elhelyezel rajtuk például egy szókeresőt, amőbát vagy egy egyszerű pontösszekötő feladatot, annak a srácok garantáltan nem tudnak majd ellenállni. Sőt, ezek a játékok sokszor még a felnőtteket is képesek hosszabb időre lekötni.

A vásárlóid pedig minél tovább időznek a dobozoddal, annál nagyobb a valószínűsége annak, hogy a következő alkalommal is téged fognak választani. Így ez egy kiváló módszer lehet arra, hogy kiemeld a vállalkozásodat a versenytársak közül, és hozzájárulj a márkád elkötelezettségének megteremtéséhez.

Újdonságok 

Az is egy nagyszerű módszer lehet, ha készítesz egy szórólapot, amely a pizzériáddal kapcsolatos híreket és eseményeket jeleníti meg, és ezeket felragasztod a pizzásdobozra. Így a vásárlók első kézből értesülhetnek az újdonságokról.

Összefoglalva

Ha jól használod a pizzásdobozaidat, akkor igazán hatékony márkaépítési és marketingeszközök lehetnek. Nagyszerű lehetőséget kínálnak arra, hogy szájról szájra terjeszd a vállalkozásodat, és ezáltal felkeltsd az új vendégek figyelmét is.

Mindeközben azonban ne feledkezz meg a legfontosabb dologról, a pizza minőségéről! Hiába ugyanis a zseniális kommunikáció, ha rossz minőségű a termék, akkor egyszer lehet, hogy megveszik, de másodszor már biztosan nem fogják.

(Szponzorált tartalom)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

További cikkeink a témában
A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés