Nem biztos, hogy minden irodai munka csak a számítógép billentyűzetének koptatásából áll. Vannak egészen érdekes feladatkörök, amelyek összetettebbek, azt mondhatnánk, hogy nem átlagosak. Ezek közül nézünk most meg néhányat.

Ügyvezetői asszisztens

 

Rögtön az első hirdetés a SzekszardAllas oldalán nem mondható mindennapinak, hiszen egy építőipari generálkivitelezéssel foglalkozó cég első embere mellé keresnek asszisztenst. Az asszisztens az ügyvezető személyi titkára lesz, megbízhatják előre egyeztetett és ad hoc jellegű feladatokkal egyaránt. A rendszeres feladatok közé sorolható a kimenő és bejövő számlák feldolgozása, nyilvántartása, a banki felületek és a házipénztár kezelése, az alvállalkozói szerződések, teljesítési igazolások elkészítése.

 

Az ideális munkatárs szigorú szabályok és határidők betartása mellett is képes munkáját pontosan és gondosan ellátni, jó stressztűrő képessége van, agilis személyiség, aki felelősséggel végzi teendőit.

 

A munka betöltéséhez szükséges minimum középfokú végzettség és a munkakörhöz megfelelő számítógépes tudás. Mindezért versenyképes fizetést kínálnak.

 

Információs referens

 

A városi kulturális központ felvételt hirdet információs referens munkakörbe. A munkakörbe a következő feladatok fognak beletartozni: a kommunikációs osztály tagjaként az intézmény információszolgálatát látja el, az érkező vendégek fogadja, tájékoztatja. Az intézményben folyó tevékenységről, az intézmény szakmai munkájához kapcsolódó adatokat gyűjti és kezeli. Pontos, naprakész tájékoztatást nyújt az érdeklődőknek az intézmény programjairól, személyesen és telefonon.

 

Felsőfokú végzettséggel (kommunikáció szakirány) lehet a felvételi pályázatot benyújtani. Előnyt jelent az angol nyelvvizsga és a hasonló területen szerzett, legalább egy éves tapasztalat.

 

A havi fizetéshez további béren kívüli juttatások, valamint utazási hozzájárulás is tartozik.

 

Területhasznosítási asszisztens

 

A cím némi magyarázatra szorul. A munka egy nagyobb közintézményhez kötődik, ahol számos helyiség áll rendelkezésre rendezvények lebonyolítására. Az asszisztens feladata lesz a teremhasználat nyilvántartása, továbbá a rendezvényekhez kötődően különféle logisztikai feladatok ellátása.

 

A munkát napi nyolc órában, általános munkarend szerint végzik. Pályázni felsőfokú képesítéssel lehet, értékesítés, kereskedelem vagy logisztika szakterületről.  Legalább egy éves kereskedelemben vagy üzletkötésben szerzett tapasztalat is szükséges.

 

Céges mobiltelefonra, béren kívüli juttatásra és versenyképes bérezésre számíthat a nyertes pályázó.

 

Reméljük ezekkel a példákkal kedvet csináltunk azoknak, akik attól tartanak, hogy az irodai munkák túl unalmasak. Természetesen, ha nyugalmasabb munkakörökre vágyunk, az oldalon böngészve további számos lehetőség közül választhatunk.

(Szponzorált tartalom)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés