Van az álláshirdetések között egy olyan kategória, hogy “Adminisztráció, irodai munka”. Ez alapjában véve sok mindent jelenthet, úgyhogy érdemes alaposan átolvasni az ilyen jellegű hirdetéseket, ha ezt a fajta munkát keressük. Az adminisztrációs feladatok nagyon szerteágazóak lehetnek, mást és mást takarhatnak az egyes munkáltatóknál.

A https://veszpremallas.hu/allasok/adminisztracio-irodai-munka portálon is találunk különböző hirdetéseket, ha Veszprém megyében keresünk adminisztrációs jellegű munkát. MIndenképpen célszerű részletesen átolvasni ezeket, hogy tökéletes képet kapjunk a felmerülő lehetőségről.

 

Az adminisztratív munka nem “aktatologatást” jelent!

 

Az irodai munka nem abból áll, hogy papírkupacokat kell rakosgatni ide-oda, hanem komoly kihívásokkal kell szembenéznie annak, aki ezen a területen képzeli el a jövőjét. Ez egy nagyon keresett és rengeteg előrelépési lehetőséget tartogató munkakör.

 

Pályakezdőknek is remek kiugrási lehetőség lehet, vagy éppen ugródeszka egy komolyabb asszisztensi pozíció eléréséhez. Az asszisztensnek általában kicsit nagyobb a feladatköre, szakmai projektekben is részt vehet. Az adminisztrátor nem folyik bele a szakmai jellegű munkákba, inkább adatokat rögzít, szkennel, fénymásol, telefonál, iktat. Tehát a napi adminisztrációs munkákat végzi el.

 

Sok hirdetésben az adminisztrátor és az asszisztens egybe van mosva, ezért javasolt alaposan átnézni, pontosan mit is vár a munkáltató, hogy el tudjuk dönteni, alkalmasak vagyunk-e a feladatra.

 

Hogyan írjunk önéletrajzot irodai adminisztrátor pozícióhoz?

 

Egy irodai adminisztrátor egyik leglényegesebb tulajdonsága a precizitás, amelyet önéletrajzunk is kifejezhet. Bár más munkaköröknél is ajánlott a tökéletes helyesírás, de ez esetben inkább kötelező jellegű. Ezzel is meg tudjuk mutatni a pontosságunkat.

 

Rövid és tömör legyen az önéletrajzunk, de mindenképpen adja át a személyiségünket is. Az, hogy konkrétan milyen képességeink kiemelésére van szükség, attól függ, hogy mely területre jelentkezünk.

 

Összességében legyen egyszerű az önéletrajzunk képe és szerkezete, árulkodjon a professzionalizmusunkról. Legyen tökéletesen átlátható, amely azt mutatja, hogy megbízhatóak vagyunk és képesek arra, hogy hiba nélkül megoldjunk egy-egy feladatot.

 

Milyen tapasztalatokra, készségekre, kompetenciákra van szüksége egy adminisztrátornak?

 

Részletesen írjuk le a munkatapasztalatainkat, az elért eredményeinket és a feladatköreinket. A feladatokat mindig szedjük pontokba, de maximum 4-6 pont legyen.

 

Pályakezdőként helyezzük a hangsúlyt a tanulmányok szekcióra, de ha van már tapasztalatunk, itt csak azokat a képzéseket említsük, amelyek beleillenek a cég profiljába.

 

Az önálló munkavégzés, a pontosság, a precizitás, a monotonitás tűrése, a kiváló kommunikációs- és alkalmazkodó készség, az elemző gondolkodásmód mind egy irodai adminisztrátor elvárt skilljei lehetnek.

 

Alaposan gondoljuk át az álláshirdetés kapcsán, hogy valóban beleillünk-e a munkakörbe!

(Szponzorált tartalom)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ezekből a fotelekből még nagyobb élmény filmet vagy meccset nézni

Magyarország ásványvíz-forrásai túracélpontnak is tökéletesek

Magyar lakásba magyar bútort – és ne is akármilyet, minőségit!

További cikkeink a témában
Szinte papírvékony, mégis brutális teljesítményre képes a laptop, ami maga a stílus
Hirdetés