Három év alatt a csúcsra érni? Az Ecom Testvérek megcsinálták. Önerőből, rengeteg önfejlesztéssel, energiával, nehézséggel, de sikerült megvalósítaniuk azt, amiről sokan csak álmodni mernek. Amikor 2020-ban a világjárvány miatt az emberek sokkal inkább az online térben vásároltak, akkor az Ecom Testvérek rájöttek arra, hogy ez egy piaci rés lehet, láttak benne potenciált, így az év végén megnyitották első saját webshopjukat. Nem csoda, hiszen a pandémia ideje alatt az e-kereskedelem forgalma 25 százalékkal növekedett, ami azóta sem hagyott alább.

De vajon hogyan váltak pár év alatt vagyonos fiatalokká? Mi az Ecom Testvérek titka? Miért hozták létre a H-COMMERCE kurzusukat, amivel az indulás óta több száz fiatalnak segítettek eligazodni az üzleti világban? Ennek jártunk most utána.

Aggodalom vagy alkalmazkodás?

Az Ecom Testvérek az utóbbit választották. Míg a legtöbb ember a válság miatt aggódott, addig a félig olasz, félig magyar fivérek gyorsan alkalmazkodtak az új helyzethez. Tudták azt, hogy az emberek elkezdtek otthonról vásárolni, amit elkezdtek a saját javukra fordítani. A siker nem volt egyértelmű, hiszen számos buktatón kellett átverekedniük magukat, de megérte. Ma mind a két országban ismerik őket, de nemzetközileg is tudják, hogy kik azok az Ecom Testvérek.

 

A két fiatal kvázi az online kereskedelemmel együtt fejlődtek, tanultak, figyelték az igényeket, hogy aztán egyetlen hónap alatt több millió forintot keressenek. A testvérek hónapról hónapra terjeszkedtek, egészen addig, amíg létre nem hozták a saját kurzusukat H-COMMERCE néven. Mivel a becslések szerint az online kereskedelmi piac 2024-ben elfogja érni a 6,5 trillió dollárt, így még mindig van hely ebben az iparágban azoknak, akik vállalkozni szeretnének.

Segítség a jövő kereskedőinek

Amikor 16 és 17 évesen belevágtak a saját üzletükbe, akkor még nem gondolták, hogy alig három év alatt mit fognak elérni. 20 évesen a legtöbb fiatal vagy az egyetemen tanul vagy éppen elkezdett dolgozni. Ők viszont már a saját cégüket irányítják, többé már nem kell amiatt aggódniuk, hogy egy irodában kellene ülniük reggeltől estig. Onnan dolgoznak, ahonnan szeretnének, akkor, amikor akarnak, annyit, amennyit szükségesnek éreznek.

 

A folyamatos növekedés, valamint a piac bővülése lehetőséget ad azoknak, akik most akarnak belekóstolni az üzleti életbe. Itt jön szóba az Ecom Testvérek programja, a H-COMMERCE, amit a fivérek pontosan abból a célból hoztak létre, hogy átadják a tudásukat. A kurzus mindenre kiterjedő oktatást nyújt azok számára, akik hasonló sikereket akarnak elérni.

 

A H-COMMERCE tavaly indult, de már három éves tapasztalat áll mögötte, valamint másfél milliárd forintos forgalom. Ez tehát nem kamu, ők tudják, hogyan legyenek sikeresek és pont azt szeretnék elérni, hogy azok, akik szintén erre vágynak, könnyebb úton jussanak el idáig. Az ő vállalkozásuk ugyanis nem indult könnyen, de édesanyjuk mindenben támogatta őket.

 

A programba csak a szerencsések kerülhetnek be. Olyan diákok, akik egy összetartó közösséget alkotnak, egymást segítve haladnak előre a céljuk felé. Mivel az online kereskedelem tovább fog növekedni, így bőven van még lehetőség azoknak, akik csatlakozni szeretnének. Ehhez azonban kelleni fog egy jó termék, egy olyan dolog, ami még nincs a piacon, amivel ki lehet tölteni egy piaci rést.

 

Az Ecom Testvérek fontosnak tartják elmondani minden alkalommal, hogy senki sem fog egyik napról a másikra gazdaggá válni. Ehhez több hónapra, évre van szükség, sok munkára, időre, energiára, sok esetben pénzre. A megfelelő tudást, tapasztalatot ők biztosítják a diákjaik számára, hogy a kitartó munkának meglegyen a gyümölcse. Aki hajlandó végigjárni ezt az utat, azoknak kiváló megoldást jelenthet ez a program, hiszen segíthet kikerülni azokat a hibákat, amiket ők egykor megtapasztaltak.

Az Ecom Testvérekről szőtt vélemények

Sokakban felmerül a kérdés, hogy ez vajon kamu vagy tényleg igaz? Az Ecom Testvérek koruk ellenére tudják, hogyan segítsenek az embereknek eligazodni az e-kereskedelem világában. A résztvevők között vannak hasonló korúak, de nem ritka az idősebb korosztály sem, akik gyermek vagy munka mellett szeretnének egy új dologba belekezdeni.

 

Bár előfordulhat, hogy egy alig húsz éves fiatalnak azt mondják, hogy még ne akarjon vállalkozni, ők nem így látják. Vannak persze dolgok, amiket hátrébb kell tolni annak érdekében, hogy valaki vállalkozóvá válhasson, de, amit ad cserébe, az az egész jövőnkre hatással lehet. Idővel megtanuljuk, hogyan vállaljunk felelősséget a saját döntéseinkért, hogyan álljunk meg a saját lábunkon, függetlenül attól, hogy mit gondolnak mások.

 

Márk, az egyik legelső diákjuk alig 22 éves, de már járt Amerikában, hiszen három webshopja havi szinten nagyjából 20 millió forintot hoz a konyhára.

 

„Valahogy mindig éreztem, hogy ez nem az én helyem. Gépiesen végeztem a feladataimat, de közben mindig nyitott szemmel jártam. Tudtam legbelül, hogy mást tartogat számomra a jövő. Amikor találkoztam az Ecom Testvérek vállalkozásépítésről szóló videóival, a történetük, a mondanivalójuk magával ragadott. Onnantól kezdve csak egy cél lebegett a szemem előtt: össze kell spórolnom a díjat az általuk meghirdetett programra. Ma is azt érzem, a legjobb döntésem volt, hogy belevágtam, és azóta az életem 180 fokos fordulatot vett”

 

- mondta el a fiatal vállalkozó. Hozzátette, hogy ma már coachként segíti a testvérek munkáját, saját példájával és tapasztalatával hozzájárul ahhoz, hogy mások is sikeresek lehessenek. A fáradozása meghozta a gyümölcsét, hiszen bár rengeteg energiát fektetett bele, és alig volt pár szabad perce, mára önálló vállalkozó lett és még tényleg előtte áll az egész élet.

 

Az Ecom Testvérek H-COMMERCE közösségének jelenleg nagyjából 850 diákja van, olyan vállalkozó szellemű résztvevők, akik elég szerencsések voltak ahhoz, hogy bekerüljenek a programba. Folyamatosan segítik egymást, emellett lehetőséget kapnak részt venni élő eseményeken és találkozókon. Az Ecom Testvérek kurzusa tehát nem kamu, egy valós segítség, amit szinte bárki megkaphat, aki az üzleti világ felé szeretne nyitni.

(Szponzorált tartalom)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Így lettem villanyborotva-hívő – Braun S9 Pro+-teszt

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

További cikkeink a témában