Mert ugye semmi sem lehetetlen.

A futball-vb a nagy sportszergyártók reklámversenye miatt is érdekes, és itt leginkább a Nike-ra és az Adidasra gondolunk. Az amerikai sportszergyártó a napokban kijött a saját kisfilmjével, ami az előző évek vb-reklámjaihoz hasonlóan ismét pazar lett:

Az Adidas eközben a legnagyobb általa szponzorált névvel, Lionel Messivel készített reklámot, amelyben a hétszeres aranylabdás argentin passzol Messinek, majd egy másiknak, utána meg egy másiknak. Mert ugye a cég szlogenje is az, hogy Semmi sem lehetetlen.

(Fotó: Getty Images)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A futás nem csak a rekortánpályán kezdődik! – Íme az NN Ultrabalaton két magyar ultrafutójának edzéstippjei

11 futballista, akit rajongásig imádtunk a 90-es években

A Liverpool kiejtette a Leicestert és közelebb került a bajnoki címhez

További cikkeink a témában
Minden héten jobbat akar csinálni – Interjú Sváby Andrással
Hirdetés