Több szempontból történelmi szerződést ír alá az FC Barcelona a leghíresebb zenestreamelő céggel.
Órákon belül aláírhatja azt a szerződést a Barcelona és a Spotify, melynek értelmében a svéd cég nemcsak a Barcelona férfi és női focicsapatának a mezén fog szerepelni, hanem a stadion névadója is lesz.
Ezzel pedig a zeneszolgáltató cég lesz az első szponzor, amely a Barcelona stadionjának, a Camp Nounak a nevében is szerepelhet. Spotify Camp Nou, ízlelgessük.
A Spotify és a Barcelona közötti szerződés három évre, összesen 280 millió euróról szól – vagyis nagyjából 93 milliót kap a Barca szezononként. Ez is különleges, mert rekord a klub történetében.
?[@ffpolo?] | The Barça-Spotify deal will be announced shortly. Spotify will pay Barça €93M per season which includes the sponsorship of men's and women's shirt (excluding sleeves sponsorship), the training kit and the title rights of the Camp Nou from next season. #fcblive pic.twitter.com/MdEFK25FzU
— BarçaTimes (@BarcaTimes) February 8, 2022
Eddig szezononként 55 milliót kapott a Barcelona a Rakutentől a férfi csapat mezeiért, 3,5 milliót a Stanley-től a női mezért, valamint 10 milliót a Bekótól a mezujjakért és az edzőszett szponzorálásáért.
(Fotó: Getty Images)