Több szempontból történelmi szerződést ír alá az FC Barcelona a leghíresebb zenestreamelő céggel.

Órákon belül aláírhatja azt a szerződést a Barcelona és a Spotify, melynek értelmében a svéd cég nemcsak a Barcelona férfi és női focicsapatának a mezén fog szerepelni, hanem a stadion névadója is lesz.

Ezzel pedig a zeneszolgáltató cég lesz az első szponzor, amely a Barcelona stadionjának, a Camp Nounak a nevében is szerepelhet. Spotify Camp Nou, ízlelgessük.

A Spotify és a Barcelona közötti szerződés három évre, összesen 280 millió euróról szól – vagyis nagyjából 93 milliót kap a Barca szezononként. Ez is különleges, mert rekord a klub történetében.

Eddig szezononként 55 milliót kapott a Barcelona a Rakutentől a férfi csapat mezeiért, 3,5 milliót a Stanley-től a női mezért, valamint 10 milliót a Bekótól a mezujjakért és az edzőszett szponzorálásáért.

Eközben Barcelonában: érkezik a fizetési plafon, a világ legerősebb szélsője és az új mezszponzor

Rohamléptekben halad a tűzoltás, az átalakítás, a pénzgyűjtés és az erősítés Barcelonában.

(Fotó: Getty Images)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A mesterséges intelligenciával az otthoni wifid is megtáltosodik

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

További cikkeink a témában
Magyar lakásba magyar bútort – és ne is akármilyet, minőségit!
Hirdetés