Beckham legújabb reklámja kapcsán sorra vettük, mi mindent adtak már el a nevével. Vajon tényleg varázsereje van?
A Los Angeles Galaxy jelenlegi és az angol válogatott egykori sztárját, úgy tűnik, tényleg beszippantotta az american life. David Beckham ugyanis a Burger King legújabb reklámarca – s a kisfilmet látva ez az arc egészen szó szerint értendő. A vicces reklám a gyorsétteremlánc új, epres-banános smoothie-ját hivatott reklámozni, de Beckham imidzséhez vélhetően többet tesz hozzá, mint az italéhoz.
Mindeközben már a hazai H&M-üzletekben is David Beckhamet ábrázoló nejlonszatyrot nyomnak vásárláskor a vevő kezébe – a futballista ugyanis saját fehérneműkollekciót tervezett a ruházati cégnek. Úgy tűnik, hogy bár szinte egyáltalán nincs szem előtt Európában, Beckham reklámértéke a régi.
A felkérések tanúsága szerint a fehérneműbiznisz nagyon is az ínyére való: nemrég még feleségével, Victoriával vonaglottak az Armaninak, hasonló célból:
Mai celebmércével mérve pedig teljesen természetes, hogy a pár a parfümiparból sem maradhat ki, úgyhogy elindították saját márkájukat, saját reklámokkal:
Amikor még az Old Traffordra járt, hogy a frászt hozza szabadrúgásaival az ellenfélre, a Pepsi sorra gyártotta vele a jobbnál jobb reklámokat, ezekről itt és itt írtunk. Ez egy újabb változat, a kukába találós trendeket meglovagolva:
És persze az adidas, mint a hűséges szponzor se maradhat ki a sorból. Itt épp az Argentína elleni piros lapról mesél, ami megreccsentette válogatottbeli karrierjét.
A Gilette is felfigyelt Becksy formás pofacsontjaira:
Nekünk pedig ez az egyik kedvencünk, a Sharpie filctollak nagyszerűségét hirdeti (mi odaadnánk neki cserébe néhány extra aláírásért, amit jó pénzért eladhatunk Ebayen):
Vajon tényleg minden jobban fogy, ha cserébe David Beckham mosolyog ránk?