Mario Götze, a Bayern München friss igazolása briliáns játékos, de ismét bizonyította, hogy értelmi képességeinek vannak korlátai.

Történt ugyanis, hogy egy hete bemutatásakor Nike-pólóban jelent meg, holott a klub szerződésben áll az Adidasszal, így semmilyen más sportszergyártó márka nem jelenhet meg a Bayern eseményein, főleg nem a legnagyobb riválisé. Itt még lehetett a Bayernt is hibáztatni: hát nem volt egy értelmes vezető sem, aki figyelmeztette volna a kis Mariót? Az Adidas vezetői iszonyúan berágtak, a Bayernnek nyilvánosan kellett bocsánatot kérnie, Götzét pedig megvágták egy öt számjegyű összegre.

A klub ígéretet tett, hogy soha többet ilyen fiaskó nem fordul elő, erre tegnap egy sajtóeseményen Mario ismét a Nike-ban jelent meg, ami persze nem kerülte el a sajtó képviselőinek figyelmét. Ugyan a cipő színben passzolt a melegítőhöz, de a logó nem stimmelt.

Mivel Götze nyilvánvalóan ön- és klubveszélyes, összeszedtünk hat módszert, amivel a Bayern illetékesei megfékezhetik a jövőbeni ámokfutást.

1. Öntapadós Adidas-matrica, amivel leragaszthatják a Nike-logókat Mario öltözékén.

2. Teljes munkaidőben dolgozó stylist, aki figyel Mario ruházatára.

3. Götze-hasonmás vagy Götze-robot, aki mindig a megfelelő öltözékben jelenik meg nyilvános eseményeken.

4.  A Bayern sportszergyártót vált, és alkalmazkodik legújabb szemük fényéhez, az igen drága Götzéhez.

5. Optikai szűrő, ami a fényképeken minden Nike-logót Adidasszá alakít.

6. Nem engedik sajtóeseményekre, nem készülhet róla fotó. Ha mégis, automatikusan ki kell blőrözni.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

50 éves lett a Rakéta, minden idők legnagyobbja

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
38% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés