Az UEFA Bajnokok Ligája hosszútávú támogatásának megünneplésére a Mastercard egy új kisfilmet mutat be a brand globális nagykövetének, Lionel Messinek a főszereplésével.

A film, amit maga Messi is posztolt a saját Instagram-oldalán, számos országban bemutatásra került világszerte, Európát is beleértve. A rajongók számára is elérhető a Priceless.com/Messi weboldalon.

Ebben a megindító, MI (mesterséges intelligencia) által fényképezett filmben a világklasszis, négyszeres UEFA Bajnokok Ligája-győztes sportoló visszatekint fiatalabb önmagára, és körbejárja, hogy milyen számottevő szerepet játszik életében a futball. Emellett mindannyiunkat emlékezet a közös szenvedélyünkre, amit eziránt az inspiráló és felemelő játék iránt érzünk.

„Bárcsak tudnék a valódi fiatal énemmel beszélni, hogy megerősíthessem az önbizalmát, és elmondhassam neki, a kemény munka és az áldozat kifizetődnek majd, és hogy mindig a számára legkedvesebb játékot játssza”

– mondta Lionel Messi.

„Nagyon örülünk, hogy össze tudunk fogni a nemzetközi márkanagykövetünkkel, Lionel Messivel, hogy megoszthassuk a foci iránt érzett szeretetét. Fontos emlékeztető ez mindenki számára, hogy kövessük a szenvedélyeinket és fókuszáljunk arra, ami igazán számít nekünk” – mondta Raja Rajamannar, a Mastercard marketing- és kommunikációs vezérigazgatója.

Már nagyon várjuk, hogy a hónap végén Párizsban együtt ünnepelhessük a foci Bajnokok Ligáján érezhető nemzetközi vonzerejét, és hogy közelebb vihessük a rajongókat a szenvedélyükhöz.

A Mastercard Sport Economy Index szerint tízből majdnem hét európai (69%) nézett élő focit az elmúlt évben, 32%-uk pedig maga is játszotta a játékot. Továbbá a válaszadók fele szerint a futball népszerűsége még tovább fog nőni idén.

A film megalkotása során a fiatal Lionel Messi életre keltése volt a legnehezebb feladat. A produkciós csapat egy új VFX (vizuális effektus) megoldást, a Neural Renderinget vagyis idegi konvertálást használt. A tradicionális Synthetic Rendering vagyis szintetikus konvertálás helyett a végső kép mesterséges intelligencia (MI) felhasználásának segítségével jött létre.

„A technológia fantasztikus! Amikor megmutattam a családomnak, nem hittek a saját szemüknek – libabőrös lettem, amikor láttam saját magamat a fiatalabb énemmel találkozni.”

A folyamat során egy, a fiatal Messit ábrázoló, ezernyi képből álló referencia adatcsomagot töltenek fel egy MI platformra. A képmását és mozgását ábrázoló fényképeket, videókat és hanganyagokat töltöttek fel az MI-be, illetve egy olyan videót, ami Messire hasonlító színészekkel készült. Az MI felhasználta ezeket az adatokat és előhívott egy digitális képet, amit azután élőszereplős felvételekbe ültetett, például abba, amit a reklámban is láthatunk. Ez az első alkalom, hogy ilyen horderejű VFX-et használtak egy reklámban – a folyamatban a The Mill VFX felügyelője, Thiago Porto volt az úttörő, aki a terület igazi szakértője.

És ezt olvastad már?
Megnyomta a pánikvásárlás gombot a Manchester United