Az UEFA Bajnokok Ligája hosszútávú támogatásának megünneplésére a Mastercard egy új kisfilmet mutat be a brand globális nagykövetének, Lionel Messinek a főszereplésével.

A film, amit maga Messi is posztolt a saját Instagram-oldalán, számos országban bemutatásra került világszerte, Európát is beleértve. A rajongók számára is elérhető a Priceless.com/Messi weboldalon.

Ebben a megindító, MI (mesterséges intelligencia) által fényképezett filmben a világklasszis, négyszeres UEFA Bajnokok Ligája-győztes sportoló visszatekint fiatalabb önmagára, és körbejárja, hogy milyen számottevő szerepet játszik életében a futball. Emellett mindannyiunkat emlékezet a közös szenvedélyünkre, amit eziránt az inspiráló és felemelő játék iránt érzünk.

„Bárcsak tudnék a valódi fiatal énemmel beszélni, hogy megerősíthessem az önbizalmát, és elmondhassam neki, a kemény munka és az áldozat kifizetődnek majd, és hogy mindig a számára legkedvesebb játékot játssza”

– mondta Lionel Messi.

„Nagyon örülünk, hogy össze tudunk fogni a nemzetközi márkanagykövetünkkel, Lionel Messivel, hogy megoszthassuk a foci iránt érzett szeretetét. Fontos emlékeztető ez mindenki számára, hogy kövessük a szenvedélyeinket és fókuszáljunk arra, ami igazán számít nekünk” – mondta Raja Rajamannar, a Mastercard marketing- és kommunikációs vezérigazgatója.

Már nagyon várjuk, hogy a hónap végén Párizsban együtt ünnepelhessük a foci Bajnokok Ligáján érezhető nemzetközi vonzerejét, és hogy közelebb vihessük a rajongókat a szenvedélyükhöz.

A Mastercard Sport Economy Index szerint tízből majdnem hét európai (69%) nézett élő focit az elmúlt évben, 32%-uk pedig maga is játszotta a játékot. Továbbá a válaszadók fele szerint a futball népszerűsége még tovább fog nőni idén.

A film megalkotása során a fiatal Lionel Messi életre keltése volt a legnehezebb feladat. A produkciós csapat egy új VFX (vizuális effektus) megoldást, a Neural Renderinget vagyis idegi konvertálást használt. A tradicionális Synthetic Rendering vagyis szintetikus konvertálás helyett a végső kép mesterséges intelligencia (MI) felhasználásának segítségével jött létre.

„A technológia fantasztikus! Amikor megmutattam a családomnak, nem hittek a saját szemüknek – libabőrös lettem, amikor láttam saját magamat a fiatalabb énemmel találkozni.”

A folyamat során egy, a fiatal Messit ábrázoló, ezernyi képből álló referencia adatcsomagot töltenek fel egy MI platformra. A képmását és mozgását ábrázoló fényképeket, videókat és hanganyagokat töltöttek fel az MI-be, illetve egy olyan videót, ami Messire hasonlító színészekkel készült. Az MI felhasználta ezeket az adatokat és előhívott egy digitális képet, amit azután élőszereplős felvételekbe ültetett, például abba, amit a reklámban is láthatunk. Ez az első alkalom, hogy ilyen horderejű VFX-et használtak egy reklámban – a folyamatban a The Mill VFX felügyelője, Thiago Porto volt az úttörő, aki a terület igazi szakértője.

Így bolondította a védőket a 8 éves Lionel Messi

Már akkor látszott, hogy különleges tehetség.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Hansi Flick elégedett volt az Atlético elleni vereség után

Rangsorba állítottuk 2024 tíz legjobb futballistáját

Carlo Ancelotti lett az év legjobb klubedzője

További cikkeink a témában