A Nike legújabb találmánya, az elég rútul mutató magasszárú focicsuka kedvéért is összedobtak egy szerény költségvetésű kis reklámot. Úgy alsó hangon tucat világsztár szerepel benne, és nem csak focisták. Csúcson pörög a Risk Everything kampány. Ez több mint egy reklám.

Már mutattuk a mezeket promotáló kisfilmet, Ronaldóval, Rooneyval és Neymarral, most meg a focicipő kedvéért – ami amúgy Nike Mercurial Superfly néven fut – csatlakozott még hozzájuk néhány jelentéktelen figura: úgy mint például Ibrahimovic, Iniesta, Pirlo, Hazard, Courtois, David Luiz, Howard és Götze. (Utóbbi szerepe érdekes, mindenki saját csapatában mezében feszít, kivéve a Bayern németje, hiszen a Nationalelf és a München is az Adidasé.) De a lelátón feltűnik és dob csókot Cé csaja, Irina Sejk is, no meg a kosarasok Nike-nagykövete, Kobe Bryant is, aki legutóbb Messivel nyomott egy óriási szelfis reklámot, korábban pedig egy kissrác kegyeiért harcoltak egymással.

Az a durva, hogy nem csak hogy tele van tömve világsztárral a reklám, hanem még rohadt jó is – mozgalmas, vicces, lelkesítő, szóval zseniális. Winner Stays. Risk Everything.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
31% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
69% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Bonjour, Budapest! Francia pikniket tartottunk a Renault 4 E-Tech electric-ben
Hirdetés