Riót még csak szurkolóként lesik a gyerekek, de a következő olimpiákon már akár velük is találkozhatunk. Főleg, ha támogatjuk őket – márpedig ilyen fotókkal könnyű adományozókat szerezni.

A menő és megható olimpiai kisfilmeket is gyártó Procter&Gamble most egy jótékonysági kampányt futtat, melynek célja, hogy támogassa a magyar tornász utánpótlás sportolási lehetőségeinek bővítését és fejlesztését. Egy fotósorozatot készíttetett Kovács Szilvia fotográfussal a fiatalokról, és nagyon vagány lett. A jövő Berki Krisztiánjai és Kovács Zsófijai keményen melóznak.

A srácok mindennapos edzéseinek egy-egy részletét örökíti meg a fotós, bemutatva a sportág szépségét, na meg a teljesítmény mögött rejlő áldozatos, verejtékes munkát.

A kampány augusztus 24-ig tart és a támogatás lényege, hogy az adományozni kívánó vásárlók P&G termékeket, többek között Always, Ariel, Gillette, head&shoulders, Jar, Lenor, Oral-B, Old Spice, Pampers márkákat vásároljanak a Tesco áruházakban. A vásárlásból befolyt összegből a Magyar Torna Szövetségen közreműködésével országosan 5 tornász utánpótláscsapat, az FTC YBL tervező, az MTK, a Győri AC, a Dunaferr SE és Békéscsaba TC biztonságos sportolási lehetőségeinek fejlesztéséhez járulhatunk hozzá.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Félelmetes bukással indult a Tour de Hongrie

Nem volt boldog Mbappé, amikor arról kérdezték, a Real Madridnak fog-e szurkolni

12 éve egy sima szurkoló volt, most BL-döntőbe vezette a csapatát

További cikkeink a témában