Lionel Messi az indiai autómárka, a Tata nagykövete, és ennek vannak olyan vonzatai is, hogy reklámokban kell szerepelnie. Ez a legújabb például a bollywoodi filmművészet igényességével és mélységével készült.

A #Fantastico néven futó egyperces alkotás a Tata legújabb kisautójáról készült, ami eredetileg a Zica nevet kapta, ám közben sajnos lett egy azonos nevű vírus is, így kénytelenek voltak átkeresztelni Tiagóra. És Messi meg alányúlt ezzel a fantasztikus reklámmal.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
10% Naná, és nagyon keményen.
50% Igen, de menedzselhető.
40% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés