Egy spanyol klub a foci melletti legfontosabb pillanatokra is gondol.

Manapság egy gólnál már szinte nem merünk kapásból örülni, sokszor előbb ellenőrizni kell a VAR-ral, és csak a pozitív eredmény után lehet ünnepelni. És kicsit ilyen egy terhességi teszt is. Talán ez a párhuzam ihlette meg a Real Betis marketingeseit, talán arra gondoltak, hogyan lehetne a lehető leghamarabb bevonni a klub életébe az új szurkoló-generációt, mindenesetre

elkészült a klub zöld-fehér terhességi tesztje.

La vida en verde, azaz Az élet zöldben lett a kampány címe, ami a drukkerek szimbolikus (na meg konkrét) összekapcsolódását hirdeti büszkén. Cél, hogy minél több fiatal felnőtt látogasson ki a meccsekre, és a klub felmérése szerint valóban nő az arányuk a közönség körében.

De igazából nem jut mindenkinek TestBético: egy regisztráció, és egy pozitív terhességi tesztről beküldött fotó után lehetett regisztrálni a vonatkozó honlapon. A kampányt a VMLY&R spanyol marketingügynökség készítette a klubbal együttműködve.

Ez is érdekelhet:

Saját térfélről adott sarokkal zseniális gólpasszt Isco

Az Európa-ligában villant az ötszörös BL-győztes.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
20% Naná, és nagyon keményen.
33% Igen, de menedzselhető.
47% Szerencsére nem.
Bonjour, Budapest! Francia pikniket tartottunk a Renault 4 E-Tech electric-ben
Hirdetés