Egy spanyol klub a foci melletti legfontosabb pillanatokra is gondol.
Manapság egy gólnál már szinte nem merünk kapásból örülni, sokszor előbb ellenőrizni kell a VAR-ral, és csak a pozitív eredmény után lehet ünnepelni. És kicsit ilyen egy terhességi teszt is. Talán ez a párhuzam ihlette meg a Real Betis marketingeseit, talán arra gondoltak, hogyan lehetne a lehető leghamarabb bevonni a klub életébe az új szurkoló-generációt, mindenesetre
elkészült a klub zöld-fehér terhességi tesztje.
La vida en verde, azaz Az élet zöldben lett a kampány címe, ami a drukkerek szimbolikus (na meg konkrét) összekapcsolódását hirdeti büszkén. Cél, hogy minél több fiatal felnőtt látogasson ki a meccsekre, és a klub felmérése szerint valóban nő az arányuk a közönség körében.
De igazából nem jut mindenkinek TestBético: egy regisztráció, és egy pozitív terhességi tesztről beküldött fotó után lehetett regisztrálni a vonatkozó honlapon. A kampányt a VMLY&R spanyol marketingügynökség készítette a klubbal együttműködve.
Ez is érdekelhet: