A Businessinsider szerint a következő szezonban a Tinder lesz a Man. United egyik szponzora.

A randiappnak mintegy 50 millió felhasználója van, és vélhetően a United-mez bal ujján fog majd megjelenni, amiért 12 millió fontot kapnak az angolok.

A szurkolók egy része nem igazán érti, hogy miért megy bele az üzletbe a klub, és tény, hogy elég vicces az egész, de nem a Man. United az első futballcsapat, amely a Tindert fogja reklámozni. Korábban a Napoli is ezt tette, az olaszoknál a megállapodás része volt az is, hogy az egyik játékosnak aktív profilja legyen, Arkadiusz Milik volt, aki bevállalta ezt.

Közben Maticsot is megvette az MU:

Még tovább erősödhet az MU, a Chelsea alapembere érkezhet

Eléggé a semmiből jöhet ez az átigazolás.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
10% Naná, és nagyon keményen.
50% Igen, de menedzselhető.
40% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés