A Nagy Testvér már azt is tudja, hogy hol vásárolsz, de még mielőtt elkezdenél kiakadni ezen, szólunk, hogy ezt te engedélyezted neki.

A Facebook legújabb ötlete a Local Awareness névre hallgató funkció, ami a hirdetőknek segít abban, hogy még hatékonyabban érhessék el a reklámjaikkal a vásárlókat. Ez egyrészt magában foglalja, hogy a hirdetők már kis térképet is csatolhatnak a hirdetésük mellé, megjelölve a legközelebbi boltjuk helyét, hogy a vásárlók könnyebben oda találjanak, másrészt... de várjál,

honnan tudják egyáltalán a boltok, hogy melyik a hozzád legközelebb eső üzletük?

Hát onnan, hogy előzékenyen megengedted nekik (vagyis a Facebooknak), hogy belekukkantson a telefonod helymeghatározó szolgáltatásába.

Ugyanennek a funkciónak köszönhetően a Facebook mostantól nem csak azt fogja tudni, hogy milyen hirdetéseket láttál, de azt is látni fogják, hogy a hirdetések hatására tényleg bementél-e a boltba. A hirdetők természetesen nem fogják tudni, hogy te, személy szerint náluk jártál, de annyit mindenképpen leszűrhetnek a statisztikákból, hogy a hirdetésük mennyire hatékony, vagyis mennyire vonzza be az embereket az üzletbe.

Ha esetleg nem tetszik, hogy a Nagy Testvér túlságosan kíváncsi, akkor a mobilos Facebok-alkalmazásban a Beállításoknál a Helymeghatározási beállítások menüben tudod kikapcsolni, hogy az oldal követhesse, merre jársz éppen.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
9% Naná, és nagyon keményen.
40% Igen, de menedzselhető.
51% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés