A Nagy Testvér már azt is tudja, hogy hol vásárolsz, de még mielőtt elkezdenél kiakadni ezen, szólunk, hogy ezt te engedélyezted neki.

A Facebook legújabb ötlete a Local Awareness névre hallgató funkció, ami a hirdetőknek segít abban, hogy még hatékonyabban érhessék el a reklámjaikkal a vásárlókat. Ez egyrészt magában foglalja, hogy a hirdetők már kis térképet is csatolhatnak a hirdetésük mellé, megjelölve a legközelebbi boltjuk helyét, hogy a vásárlók könnyebben oda találjanak, másrészt... de várjál,

honnan tudják egyáltalán a boltok, hogy melyik a hozzád legközelebb eső üzletük?

Hát onnan, hogy előzékenyen megengedted nekik (vagyis a Facebooknak), hogy belekukkantson a telefonod helymeghatározó szolgáltatásába.

Ugyanennek a funkciónak köszönhetően a Facebook mostantól nem csak azt fogja tudni, hogy milyen hirdetéseket láttál, de azt is látni fogják, hogy a hirdetések hatására tényleg bementél-e a boltba. A hirdetők természetesen nem fogják tudni, hogy te, személy szerint náluk jártál, de annyit mindenképpen leszűrhetnek a statisztikákból, hogy a hirdetésük mennyire hatékony, vagyis mennyire vonzza be az embereket az üzletbe.

Ha esetleg nem tetszik, hogy a Nagy Testvér túlságosan kíváncsi, akkor a mobilos Facebok-alkalmazásban a Beállításoknál a Helymeghatározási beállítások menüben tudod kikapcsolni, hogy az oldal követhesse, merre jársz éppen.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Mondunk egy fővárost, melyik folyó folyik keresztül rajta?

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés