Bosszantó funkcióval próbálkozik az Instagram, vagyis a Meta.

Több Instagram-felhasználó is arról panaszkodott (a Redditen és az X-en), hogy a hírfolyamukban megjelentek az átugorhatatlan reklámok: a platform addig nem engedte őket továbbgörgetni, amíg végig nem nézték az adott hirdetést. Bár ezek a kényszerszünetek – a beszámolók alapján – mindössze három-öt másodpercesek, ahhoz elég hosszúak, hogy kellően bosszantóan hassanak.

Ahogy a fenti X-posztban is látható, a felbukkanó hirdetést alatt egy „Ad break” (Reklámszünet) felirat, valamint egy visszaszámláló jelenik meg – utóbbi értelemszerűen azt az időt mutatja, amennyi még hátra van a reklámból, vagyis hogy mennyi idő múlva lehet folytatni a gondtalan görgetést.

Az új funkciót egyelőre tesztelik, vagyis nem mindenkinél jelennek meg ezek az átugorhatatlan hirdetések, így pedig az is lehet, hogy végül nem is vezeti be a Meta.

(Forrás: Techcrunch, fotó: Brett Jordan / Unsplash)

Ez is érdekelhet:

Ezek a legveszélyesebb randiappok

25 társkereső alkalmazásból 22 veszélyes.

Nagyon durva, ahogy egy robot 0,3 másodperc alatt kirakja a Rubik-kockát

Próbálj meg nem pislogni a videó megnézése közben, mert lemaradsz róla.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Zajkioltásban és a sportfunkciókban is remek a Sennheiser új fülhallgatója

Zavartalanul merülhetsz el a zenehallgatás élményében a Sennheiser audiofil fejhallgatójával

A tökéletes szülinapi ajándék egy 40 éves férfinak

További cikkeink a témában
Az életörömöt ünnepli az ital, ami több egyszerű rumnál
Hirdetés