Ismerd meg a ceruzagépek talán legkecsesebbjét!

Lassan négy évtizede annak, hogy megjelent az égbolton a Boeing 757-es, amelyet csinos, elegáns hölgynek becéznek, és az Egyesült Államokban az egyik legsikeresebb típusnak számít. A ceruzagépek egyre nagyobb szerepet kapnak a cargo forgalomban, hiszen a régi utasszállítókat áruszállítóként használják tovább a légitársaságok. De mi hívta életre a Boeing 757-est a nyolcvanas évek elején? Milyen nehéz kérdésekben kellett dönteniük a Boeing gyár szakembereinek? Miért határoztak úgy, hogy a ceruzagépet párhuzamosan fejlesztik a szélestörzsű 767-essel? Hogyan alakítják át az utasos változatokat az áruszállításra?

Március közepén egy huszonnyolc éves Boeing 757-es járt Debrecenben, ez volt a második alkalom, hogy ilyen gép landolt a debreceni betonon. Az orosz Aviastar Tu légitársaság 757-ese – akárcsak a pár héttel korábban érkező Il–62-es – autóipari alkatrészeket szállított. Ezt a példányt és a típus történetét mutatja be a Légiközlekedési Kulturális Központ videója.

Ez is érdekelhet:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Tíz egyszerű kérdés, amire iskolásként tudtad a választ – vajon most is menne?

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés