Az Apple új reklámja, vagyis inkább kisfilmje keményen odaszúr a Microsoftnak.
Az Apple alig nyolcperces kisfilmje a The Underdogs nevű fiktív cég történetét követi, ami épp egy szakkiállításra készül, ám a rendezvényt hirtelen megbénítja a rettegett kékhalál (Blue Screen of Death, BSOD), amikor minden windowsos eszköz egyszerre omlik össze, hatalmas világvégepánikot kiváltva.
Aztán egyszer csak feltűnik egy Apple-szakértő, aki részletesen elmagyarázza, hogy a kernel-szintű hozzáférés – ami a rendszer legmélyebb rétege – miként vezetett katasztrófához a PC-knél. A tavalyi CrowdStrike-hiba pontosan ezt tette: egy hibás frissítés miatt világszerte bankok, légitársaságok és tévécsatornák rendszerei álltak le, még Magyarországon is, vagyis pontosan ezt figurázza ki az Apple, ami persze nem hagyja ki a poént, a nyolcperces szurkálódásnak ugyanis ez a kulcsmondata:
„Ez PC-probléma. A Macek biztonságban vannak”.
A The Underdogs csapata természetesen Maceken dolgozik, így tudják folytatni a tevékenységeiket a kiállításon, és annyira nagylelkűek, hogy még a legyűrni kívánt riválisukat is kisegítik egy Mac Minivel.
(Forrás: The Verge)
Ez is érdekelhet: