Azt még nem lehet tudni, hogy az eMag és az Extreme Digital milyen néven folytatja, de a magyar cég vezetői remélik, hogy mindkét brand megmarad. A cikk végén pedig azt is eláruljuk, hogy miért ez lett a nyitókép.
A teljes egybeolvadásnak nem is lenne értelme - mondta el Várkonyi Balázs, az Extreme Digital alapító ügyvezető igazgatója az ebből az alkalomból megrendezett sajtóeseményen, hiszen a két cég más-más portfólióval rendelkezik. Míg a romániai székhelyű eMag teljes mértékben az online kereskedelmre helyezte a hangsúlyt, és számos külsős beszállítóval dolgoznak, a 100%-ban magyar kézben levő Extreme Digitalnak kiterjedt bolthálózata van Budapesten és a nagyobb vidéki városokban.
Az Extreme Digital emellett az online kereskedelmben is nagyon erős, az eMagnak csupán idén sikerült őket letaszítania az első helyről. Maga a fúzió úgy jön létre, hogy az eMag tulajdonosa, az SC Dante International SA felvásárolja az Extreme Digitalt, a létrejövő új cégnek viszont továbbra is Várkonyi lesz a vezérigazgatója.
A sajtótájékoztatón szó esett arról is, hogy az Extreme Digital idén a szokottnál korábban, november 15-én tartja meg a Black Fridayt (egyelőre még az eMagtól függetlenül), amelyen idén is számtalan termék lesz akciósan beszerezhető. Várkonyi elmondta, hogy bár magán a Fekete Pénteken így nem keresnek, ám a megnövekedett forgalom mégis pozitívan hat az üzletre, hiszen akár 10%-kal is meg tudja dobni az egész éves forgalmat.
(Ha eddig azon gondolkodtál, a nyitóképnek vajon mi köze lehet a hírhez, most eláruljuk: semmi. Az igazság, hogy fogalmunk sem volt róla, mivel szokás illusztrálni egy ilyen hírt, és a Pixabay ezt dobta ki az "extreme digitalra" rákeresve).