A Facebook fejesei március óta tesztelnek egy új oldaldizájnt, lehetőségként jelenleg is ott figyel minden profilnál, és bármikor be-, illetve kikapcsolhatjuk. Na, ez szeptembertől megváltozik: a régi dizájnnak ugyanis lőttek, az új veszi át a helyét.

Aminek nagyon sok felhasználó nem fog örülni, ugyanis sokan nehezen átltáhatónak és kezelhetőnek látják az új arculatot, amelynek bár kétségkívül akadnak előnyei is, a váltással járó nyűgöt, és a hozzá szükséges akklimatizációs időt nem mindenki akarja megfizetni.

Forrás: Engadget

Az új arculat a fejlesztők szerint lehetővé teszi a tartalmak könnyebb fogyaszthatóságát, így a képek, videók nagyobb méretben jelennek meg előttünk, és azt se feledjük, hogy ez a lépés hirdetői szempontból is kedvező, hiszen a reklámok és hirdetések is feltűnőbben köszönnek majd az arcunkba. Továbbá egy a Messengerből már ismert sötét mód is része lesz az új dizájnnak, amit  bármikor aktiválhatunk.

Ez is érdekelhet:

(via)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ilyen sebességgel kellene utaznia a Mikulásnak, hogy az összes ajándékot időben kézbesítse

A Hubble belenézett egy szörnyetegként tomboló fekete lyuk torkába, és ezt látta

Kiderült, hogy a karácsonyi dalok káros hatással vannak a mentális egészségünkre

További cikkeink a témában
Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban
Hirdetés