A Facebook fejesei március óta tesztelnek egy új oldaldizájnt, lehetőségként jelenleg is ott figyel minden profilnál, és bármikor be-, illetve kikapcsolhatjuk. Na, ez szeptembertől megváltozik: a régi dizájnnak ugyanis lőttek, az új veszi át a helyét.

Aminek nagyon sok felhasználó nem fog örülni, ugyanis sokan nehezen átltáhatónak és kezelhetőnek látják az új arculatot, amelynek bár kétségkívül akadnak előnyei is, a váltással járó nyűgöt, és a hozzá szükséges akklimatizációs időt nem mindenki akarja megfizetni.

Forrás: Engadget

Az új arculat a fejlesztők szerint lehetővé teszi a tartalmak könnyebb fogyaszthatóságát, így a képek, videók nagyobb méretben jelennek meg előttünk, és azt se feledjük, hogy ez a lépés hirdetői szempontból is kedvező, hiszen a reklámok és hirdetések is feltűnőbben köszönnek majd az arcunkba. Továbbá egy a Messengerből már ismert sötét mód is része lesz az új dizájnnak, amit  bármikor aktiválhatunk.

Ez is érdekelhet:

(via)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Mondunk egy fővárost, melyik folyó folyik keresztül rajta?

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés