A Facebook a virtuális valósággal elég jól kapta el a rajtot, amikor felvásárolták az Oculust, így meglepő lett volna, ha a következő évek másik nagy durranásáról, vagyis a kiterjesztett valóságról teljesen lemaradnak.

Egy kis lemaradásuk persze már most is van, hiszen a Microsoft már javában osztogatja a Hololens fejlesztői verzióját, a Google bármelyik pillanatban előállhat a Google Glass 2-vel, az Epson pedig harmadik nekifutásra egy egészen kiforrott okosszemüveget dobott össze a Moverióval, de ezzel együtt is még évekbe telhet, mire valaki kiad egy felhasználóknak szánt változatot, így a Facebook még épp időben kapcsolt.

Mark Zuckerberg az éves Facebook-konferencián, vagyis az F8-on állt elő a kiterjesztett valóság-szemüveg ötletével, ami arra utal, hogy a Facebook előbb-utóbb erre a vonatra is felszáll. Ez nem is lenne meglepő, hiszen a közösségi oldal rengeteg tudna profitálni egy olyan eszközből, amivel egyszerre láthatod a valóságot és a rávetített virtuális világot (ami lehet akár egy Facebook hírfolyam is, ugyebár).

Zuckerberg elképzelései szerint a Facebook Glass (vagy bárhogy is hívják majd) egyfajta kapocs lenne a virtuális és a kiterjesztett valóság között, ennél sokkal több konkrétumot viszont egyelőre nem mondott, így az sem derült ki, hogy ténylegesen dolgoznak-e valamin, vagy csak kellett valami érdekes bejelentés is az F8-konferenciára.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Mondunk egy fővárost, melyik folyó folyik keresztül rajta?

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
38% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés