A Quick, draw! nagyon egyszerűen működik: te rajzolsz valamit, a mesterséges intelligencia pedig megpróbálja kitalálni, hogy mi az, és rajzolás közben folyamatosan kommentálja is, hogy éppen mire hasonlít a készülő alkotás.

Persze ez lehetne klasszikus "csal a gép" helyzet is, hiszen a program mondja meg nekünk, hogy mit rajzoljunk, tehát a mesterséges intelligencia akár előre tudhatná is a helyes választ, de annyiszor nyúl mellé, hogy az alapján biztosan mondhatjuk: az MI-nek halvány gőze sincs róla, hogy mit kéne kitalálnia.

A játék mondjuk annyira nem győzött meg minket a mesterséges intelligencia felsőbbrendűségéről: a botrányos minőségben kivitelezett telefonról például maximum egy őrültnek juthatott volna eszébe, hogy az egy telefon, ellenben a kutyáról lövése sem volt, pedig az talán még egy ötévesnek is beugrott volna.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

„Ez a futás nemcsak a testünknek, a lelkünknek is jót tesz!” – Dupla körös futásokkal és kibővült charity programmal jön az NN Ultrabalaton

Erre a tíz egyszerű kérdésre iskolásként tudtad a választ – vajon most is menne?

Tudod, miért éppen ma van a matematika leghíresebb számának a napja?

További cikkeink a témában