A Google éppen túl van minden idők egyik legértelmetlenebb logó váltásán, amit még csak-csak megértenénk, ha mondjuk a Google egy magyar állami cég lenne, de mivel nem azok, így teljesen érthetetlen, hogy miért cserélték le a nem túl ötletes, de legalább mindenki által jól ismert logójukat egy még kevésbé ötletesre.

A sans serif betűtípus egyhangúsága természetesen mások figyelmét is felkeltette, a Mashable pedig el is képzelte, hogy milyen lenne, ha más nagy cégek is szó nélkül követnék a Google által kijelölt irányvonalat. Bár van, amelyikhez egészen illik (és van, amelyiknél szinte meg sem tudnánk mondani, hogy változott a logó), összességében azért elmondhatjuk, hogy fene unalmas világban élnénk, ha mindenki a Google-t majmolná.

Canon

Coca-Cola

GAP

The Guardian

Heineken

HSBC

IBM

A kedvencünket hagytuk a végére: New York Times és a betűtípus, amit valószínűleg a KGB fejlesztett ki a hidegháború alatt, hogy ezzel bírják szóra az ellenséges kémeket, azaz a rettegett Comic Sans.

Ez mondjuk legalább egy tényleg izgalmas váltás lenne.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
14% Naná, és nagyon keményen.
41% Igen, de menedzselhető.
45% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés