Egy hónapig, műszakonként harminc ember dolgozik rajta.
A repülőtér különleges világ, a hangár pedig talán az egyik legizgalmasabb pontja. Nemrégiben érkezett Ferihegyre a Condor egyik Boeing 757–300-asa, hogy alapos ápoláson essen át. A több mint húszéves hosszútörzsű ceruzagép a tervek szerint egy hónapot tölt a hangárban, hogy minden műszakban harminc ember dolgozzon rajta párhuzamosan.
Az első tesztek és a bevontatás után egyből megindult a repülőgép szétszerelése, eltávolították a burkolatokat, hogy a szakemberek centiméterről centiméterre haladva vizsgálják át a sárkányszerkezetet, az alkatrészeket és az egyes rendszereket. Számos hiba kerül ilyenkor felszínre, de korróziós részeket is találnak. Ezeket egytől egyig ki kell javítani.
Mi minden történik ilyenkor a fedélzeten, a raktérben és a pilótafülkében? Milyen tennivalók akadnak a hajtóművek és a fékszárnyak körül? Hogyan kell kezelni azt a felületet, ahol megjelent a korrózió? Milyen műhelyekbe kerülnek a kiszerelt alkatrészek? Milyen ritkán használt alkatrészek és rendszerek válnak ilyenkor láthatóvá? A Légiközlekedési Kulturális Központ új videósorozatának első része.
Ez is érdekelhet: