A Samsung fejlesztette, és nyilván poénból, hogy ezzel is demonstrálják, hogy a hűtőjük annyira okos, hogy erre is képes.
A Refrigerdating alapötlete összesen nyolc szóban összefoglalható: Tinder, de az arcod helyett a hűtőd tartalmával. Vagyis a lányok a hűtőszekrényed tartalmát fogják jobbra meg balra húzgálni, miután feltöltöttél róla egy fotót. Ahhoz mindenképpen jó motivációs eszköz, hogy végre kikapard a szottyadt (na jó, rohadt) paradicsomot a hűtő mélyéről, vagy kicsit megszelektáld az egyre csak gyülekező sörkollekciódat. Az már más kérdés, hogy vajon a hűtőbe hogy fogod betuszkolni a kölcsönmercit vagy az edzés után bedurrant izmaidat, de amíg meg nem jelenik az első cikk a Buzzfeeden "Így rendezd be paleószarokkal a hűtődet, hogy lefeküdjenek veled a csajok", addig valószínűleg mindenki csak sötétben tapogatózik.
Szerencsére a Samsung valójában nem gondolta teljesen komolyan a Refrigerdatinget (annak ellenére, hogy egy valóban használható programról van szó), inkább csak egy üdítően kreatív reklámja a négyezer dolláros szuperhűtőjüknek, a Family Hubnak, ami amellett, hogy a kijelzőn keresztül megjeleníti, hogy mi van a hűtődben, képes önmagától élelmiszereket rendelni, ha valami kifogyott, nem mellesleg pedig teljes értékű média centerként és személyi asszisztensként is használható. Meg most már társkeresőként is, ha a "családi központhoz" még hiányozna a család.