Persze az már egy magasabb szint, amikor a kezdőt oktatóval odaengedik a nemzetközi repülőtér fölé.

Tizennégy elméleti tantárgy, sok tucat repült óra, jó adag kitartás. Út a pilóta hivatás felé. Egy – Boeing 737-esen is dolgozó – oktatópilótát és növendékét kísérte el Kránitz Balázs, a Légiközlekedési Kulturális Központ remek videóriportere egy másfél órás gyakorlórepülésre. A feladat ezúttal a műszeres megközelítés gyakorlása volt a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

Szalvétára rajzolt skiccből lett nyugat-európai színvonalú terminál Ferihegy 2

A nyolcvanas években mintaprojektnek számított a keleti blokkban.

De mi minden történik a gödöllői felszállás és érkezés között? Hogyan gyakorolják a pilótanövendékek a műszeres megközelítést egy nemzetközi repülőtéren egy Cessna 172-essel? Hány repült órát kell összegyűjteni, amíg ilyen környezetben folytatódhat a kiképzésük? Hogyan akadályozza meg az oktató, hogy a leendő pilóta kinézzen a szélvédőn, és csak a műszerekre hagyatkozzon? A videóból kiderül!

Ez is érdekelhet:

Ilyen volt a világ első sugárhajtású utasszállítója

Korszaknyitó repülőgépnek számított, a sorozatos balesetek miatt azonban elmaradt a várt siker.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Spórolj időt és pénzt a wigo-val, Budapesten belül vagy kívül!

Majkával durrantotta be 2025-öt a Vodafone-ból lett One

MI segítségével feliratozza majd a VLC a videókat

További cikkeink a témában
Íme, Dubaj másik oldala, amibe nagyon könnyen bele lehet szeretni
Hirdetés