A harmadik mozdony végül célba juttatta az utasokat.

A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) Facebookon számolt be egy mávos kalandról. A „Bézéhiány”, vagyis a mellékvonalakon használt, piros Bzmot motorkocsik hiánya miatt egy M41-es dízelmozdony mögé kapcsoltak személykocsit, ám a Komáromból induló szerelvény csak a nagyjából 17 kilométerre lévő Nagyigmándig jutott, mert elromlott a mozdony. Meg kellett várni a segítségül küldött M62-es Szergejt, de az is lerobbant Mohánál, kb. 53 kilométer múlva, ezért kellett még egy Szergej, így az egy személykocsiból, két rossz és egy működő mozdonyból álló szerelvény végül sikeresen megérkezett a Komáromtól vasúton kb. nyolcvan kilométer távolságra lévő Székesfehérvárra.

A VEKE azt írja, egyre súlyosabb probléma a mozdonyhiány, főleg a nem villamosított vonalakon, mert dízelmozdonyt bérelni sem nagyon tud a MÁV, ha a sajátjaiból nincs elég üzemképes.

(A szomorú történetet a 444-en találtuk. Címlapkép: Pajor Marcell/VEKE-Facebook)

Ez is érdekelhet:

A MÁV bemutatja: a világ legszarabb melója

Eddig nem gondoltunk bele egy vonalgondozó életébe, mostantól pedig soha többé nem akarunk.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Befejeződött az F1 idei szezonja. Nálad ki az év versenyzője?
29% Norris
52% Verstappen
9% Piastri
2% Russell
9% Egy másik versenyző
Advertisement
Hirdetés