A közösségi oldal olyan technológiával kísérletezik, ami a felhasználók kurzormozgását is követi. A cél a hatékonyabb hirdetés.

A The Wall Street Journal-nek nyilatkozó Ken Rudin, a Facebook adatfeldolgozásért felelős vezetője szerint elsősorban azt figyelnék, hogy az 1,2 milliárd felhasználó kurzora mennyi időt tölt a hirdetések felett, vagy milyen gyorsan haladnak el felettük, így minden eddiginél pontosabban tudnának célozni a hirdetésekkel. A technológiával emellett azt is meg tudnák, hogy a felhasználók üzenőfala látszik-e az eszköz kijelzőjén, vagy csak a háttérben fut.

Mivel hatalmas adatmennyiségről van szó, ezért Rudin szerint még egyáltalán nem biztos, hogy a technológiát alkalmazni is fogják, egyhamar legalább is biztosan nem. Ha egyszer mégis bevezetik a kurzorfigyelőt, akkor viszont biztosan nem fogjuk tudni egyénileg sem letiltani, mint mondjuk az ismerőseinknek a nevünkben posztolt hirdetéseket.

(Forrás: Gizmodo)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
9% Naná, és nagyon keményen.
40% Igen, de menedzselhető.
51% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés