Merthogy ennél unalmasabb ötletet még soha nem láttunk a híres ember+közepesen ismert termék párosításra, az hótziher. Persze az is, hogy Downey Jr. ennél könnyebben még soha nem keresett néhány millió dollárt.
Jó nem annyira kínos, mint mondjuk a Bruce Willis+Hell vagy a Figo+Szentkirályi kombó (a Christopher Lambert+Visegrádi ásványvízről már ne is beszéljünk), de Robert Downey Jr. sem egy levitézlett név vagy kiöregedett focista, hanem a karrierje csúcsán levő, A-listás színész. Ahhoz képest meg azért elég vacak egy reklám ez.
A The Verge azt is megjegyzi a reklámmal kapcsolatban, hogy a OnePlus azzal érvelte le, hogy hivatalosan miért nem vízálló a OnePlus 7, mert a legerősebb telefont akarják adni a lehető legalacsonyabb áron, így nem költöttek az IP-tanúsítványra. Ennek tükrében minimum furcsa, hogy Hollywood egyik legdrágább színésze belefért a büdzsébe.