A profi golfozó Bubba Watsonra az Oakley épített egy videós kampányt, amiben a főszerepet nem is a sportoló, hanem az ő nagyon menő légpárnás golfautója kapta, amelyet a Neoteric Hovercraft készített, és annyian érdeklődtek iránta, hogy a BW1-es típust kereskedelmi forgalomba szeretné hozni a cég. Ötvenezer dollárt kérnének érte, ami soknak tűnhet, de be kell látni, hogy itt aztán tényleg egy olyan dologról van szó, amit ha meglátnak ellenfeleid a pályán, elsárgulnak majd az irigységtől. Hát mennyire jó lenne csak úgy átszáguldani az autóval a tavakon, ahelyett, hogy megkerülnéd őket? Egy kicsit még titkosügynöknek is érezheted magadat, jó sok pénzért.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Ez történik az asztronautákkal, amikor bekapcsolják az ISS hajtóműveit

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés