A profi golfozó Bubba Watsonra az Oakley épített egy videós kampányt, amiben a főszerepet nem is a sportoló, hanem az ő nagyon menő légpárnás golfautója kapta, amelyet a Neoteric Hovercraft készített, és annyian érdeklődtek iránta, hogy a BW1-es típust kereskedelmi forgalomba szeretné hozni a cég. Ötvenezer dollárt kérnének érte, ami soknak tűnhet, de be kell látni, hogy itt aztán tényleg egy olyan dologról van szó, amit ha meglátnak ellenfeleid a pályán, elsárgulnak majd az irigységtől. Hát mennyire jó lenne csak úgy átszáguldani az autóval a tavakon, ahelyett, hogy megkerülnéd őket? Egy kicsit még titkosügynöknek is érezheted magadat, jó sok pénzért.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Mondunk egy fővárost, melyik folyó folyik keresztül rajta?

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés