A szigeten nem volt hely, ezért a hegyoldalba építették a repülőteret Madeirán, majd a tenger felett hatvan méterrel, cölöpökön hosszabbították meg.

A ferihegyi Aeroparkot is üzemeltető Légiközlekedési Kulturális Központ videója nemcsak a repteret mutatja be, hanem az ottani landoláshoz szükséges speciális engedéllyel rendelkező magyar pilóta is elmeséli, milyen módon lehet landolni Madeirán, ahol az átstartolás mindennapi manővernek számít. Nem kevésbé izgalmas Somogyi-Tóth Gábor beszámolója, aki részt vett a futópálya meghosszabbításának munkálataiban, ahol az jelentett kihívást, hogy ahhoz egyáltalán nem állt rendelkezésre szárazföld…

Ez is érdekelhet:

Bonyodalmakkal és a háttérből aggódó vaskereskedőkkel ért véget a 2000-ben hasra szállt Malév-gép története

A szerencsés szerencsétlenséget szenvedő Tu-154-es még utolsó évében is tudott izgalmakat okozni.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

A mesterséges intelligenciával az otthoni wifid is megtáltosodik

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

További cikkeink a témában
Magyar lakásba magyar bútort – és ne is akármilyet, minőségit!
Hirdetés