A korszak, amikor Li–2-esek és Il–14-esek kötötték össze a hazai nagyvárosokat.

Idén hetvenöt éve, hogy létrejött a Malév jogelődje, a Maszovlet, és elindultak a belföldi járatok. Milyen körülmények fogadták a belföldi utasokat a vidéki reptereken? Milyen terminálok épültek az évtizedek során? Milyen szolgálatok működtek ezeken a helyeken? Miért szűntek meg a belföldi járatok a hatvanas évek végén? Vidéki történetek: az NSZK turistacsoport és a visszafordított Malév gép esete. És hogyan érkezett meg a légitársaság legszebb lépcsője Debrecenbe, Nicolae Ceaușescu 1977-es látogatására? Miért kellett sokszor tolmácsi feladatokat ellátniuk a rádiósoknak? A Légiközlekedési Kulturális Központ videójából kiderül.

Ez is érdekelhet:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

„Ez a futás nemcsak a testünknek, a lelkünknek is jót tesz!” – Dupla körös futásokkal és kibővült charity programmal jön az NN Ultrabalaton

Mutatjuk, hogy festenek zöldre egy folyót Szent Patrik napja alkalmából

Másodpercenként 31 ezer mikrocsip készül a világban – de hogyan?

További cikkeink a témában