160-at azért nálunk is megfut.

A 2002-ben szolgálatba állt Siemens mozdonyok korszerűek, népszerűek, és nemzetközi forgalomban is használhatók. Ennél azonban sokkal több érdekesség is kiderül róluk a MÁV remek videósorozatának epizódjából.

A sorozat korábbi részei:

Remek kisfilmet készített a MÁV az ikonikus, 149 ezer köbcentis NOHAB mozdonyról

A magyar vasúttörténet egyik kultikus vontatójáról bármilyen videó érdekes, de ez jó is.

Íme Szergej, a MÁV 2000 lóerős dízel-villanymozdonya

Ha ismered, azért, ha nem ismered, azért érdemes megnézni róla ezt a videót.

A MÁV Szöcskéje száz tonnákat mozgat, és mindenki szereti

Íme, a V46-os mozdonysorozat, amelyet senki nem hív így.

Bendegúz, aki a Széchenyi-hegytől Hűvösvölgyig pöfög

A MÁV mozdonyait bemutató sorozatban egy Guinness-rekorder következik.

Gigant, az 5000 lóerős magyar óriási villanymozdony

„Amit mögé akasztanak, azt húzza.”

A V12-es MÁV-mozdony, amelynek beindítását tizenöt kilométerről is meghallani

A Csörgő becenév igazán visszafogottan utal arra, milyen hangokat ad ki indításakor a dízelgép.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés