Az Angelina nevű program által létrehozott FPS-ben nincsenek se szörnyek, se mutáns zombik, se leszakadó végtagok, mégis rég találkoztunk ennyire ijesztő játékkal.
Az Angelina nevű program által tervezett FPS-ben (valójában egyszer sem kell benne lőni, de nem tudunk rá jobb megnevezést) nincsenek se szörnyek, se mutáns zombik, se leszakadó végtagok, mégis rég találkoztunk ennyire ijesztő játékkal. A pofonegyszerű gémben egy kisgyerek bőrébe bújva kell hajókat gyűjtögetnünk, miközben elkerüljük a repkedő szobrocskákat, majd a végén meg kell találnunk a kijáratot. Hogy az egészben a hatalmas emberi szobrok vagy a hátborzongató zenei aláfestés a legfélelmetesebb, esetleg a tudat, hogy ezt az egészet egy gép tervezte, nem tudjuk megmondani, de valószínűleg mindhárom együtt. A játékot ide kattintva tudod kipróbálni.
A Mike Cook által megalkotott Angelina egyébként nem ma kezdte a játékfejlesztést, de most először vett részt olyan kiírásban, amelyben hús-vér emberekkel mérhette össze tudását. A mesterséges intelligencia nem vallott szégyent, az egyik résztvevő szerint a gép által programozott primitív FPS grafikailag és játékmenetben is több másik játékot maga mögé utasított.
(Forrás: Kotaku)