Ha azt hitted, hogy légi akrobatikában már nem tudnak újat mutatni, akkor nézd meg Dario Costa mutatványát, aki kötélidegekkel egymás után két alagutat repült át a gépével.
Manapság nem könnyű repülőgépes manőverekkel felhívni magadra a figyelmet, a légi akrobatika műfajában sok mindent megcsináltak már korábban, amit pedig nem, azt a repülés szigorú szabályai nem teszik lehetővé. Dario Costa most mégis olyat tett, amit korábban senki más, és ezzel négy Guinness-világrekordot állított fel.
Az olasz pilóta nem egy, hanem egymás után két alagúton repült keresztül a Zivko Edge 540-es műrepülő gépével Isztambulban. Már egy alagút átrepülése is több halálos kockázatot tartogat, hát még kettő, ahol a két alagút között az oldalszelet is számításba kell venni. Félelmetesen hangzik, hogy a gép szárnya és az alagút betonfala közt csak négy méter volt a távolság.
Már a felvételt nézni is izzasztó, amint betalál a második alagútba, és egyre gyorsítva repüli át:
Dario reggel 6:43-kor rajtolt el, a korai órában ugyanis a nap a háta mögött kelt fel, és ez ideális fényeket teremtett az alagútban. Nem volt így sem könnyű dolga, hiszen végig alacsonyan kellett tartania a gépet,
gyakorlatilag millimétereket igazíthatott csak az irányán, miközben a repülés során 245 km/órás sebességet ért el.
A több mint két kilométeres repülés során Dario felállította a leghosszabb átrepült alagút Guinness-rekordját 1610 méterrel,
továbbá a repülése az első volt, ami két alagúton szállt át egyszerre, és az első, ami egy alagútból szállt fel. Az olasz pilóta a második alagútból kifelé felhúzta a gépet, és tett egy ünneplőkört.
A rekordok beállításához a kiváló pilótán kívül még 40 ember csapatmunkájára és több mint egy éves felkészülésre volt szükség, ennek során Dario nem mástól, mint Besenyei Pétertől kapott értékes tanácsokat.