El tudod képzelni, milyen lenne egy olyan világban élni, amiben nincs se Coca-Cola, se Pick szalámi, és a cégek nem üzengetnek neked folyamatosan óriásplakátokon, hogy az ő termékük jobb? Hát, első ránézésre elég kényelmetlen.

Pedig a BrandKiller alapötlete nem is lenne rossz, elvégre senki sem kérdezett meg róla, hogy akarjuk-e minden nap reklámok és márkák tengerén végigrágni magunkat, amíg bejutunk a munkahelyünkre, és a netes hirdetésekkel szemben (amelyek a tatalom ingyenességét garantálják) egyáltalán nem egyértelmű, hogy miért is kéne őket ilyen mennyiségben tolerálnunk.

Sajnos a márkákat automatikusan felismerő és kiblőröző szemüveg viselése ránézésre sokkal több bosszúságot okoz, mint bármilyen reklám (a nyomorult Pocakot leszámítva), így túl nagy jövőt nem jósolunk neki, bár a kiterjesztett valóság-szemüvegek megjelenésével egyszer talán még eljöhet az ideje, amikor egy teljesen reklámmentes világban élhetünk. Valahogy így:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
15% Naná, és nagyon keményen.
35% Igen, de menedzselhető.
49% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés