El tudod képzelni, milyen lenne egy olyan világban élni, amiben nincs se Coca-Cola, se Pick szalámi, és a cégek nem üzengetnek neked folyamatosan óriásplakátokon, hogy az ő termékük jobb? Hát, első ránézésre elég kényelmetlen.
Pedig a BrandKiller alapötlete nem is lenne rossz, elvégre senki sem kérdezett meg róla, hogy akarjuk-e minden nap reklámok és márkák tengerén végigrágni magunkat, amíg bejutunk a munkahelyünkre, és a netes hirdetésekkel szemben (amelyek a tatalom ingyenességét garantálják) egyáltalán nem egyértelmű, hogy miért is kéne őket ilyen mennyiségben tolerálnunk.
Sajnos a márkákat automatikusan felismerő és kiblőröző szemüveg viselése ránézésre sokkal több bosszúságot okoz, mint bármilyen reklám (a nyomorult Pocakot leszámítva), így túl nagy jövőt nem jósolunk neki, bár a kiterjesztett valóság-szemüvegek megjelenésével egyszer talán még eljöhet az ideje, amikor egy teljesen reklámmentes világban élhetünk. Valahogy így:
