Utasok kiszállítása, csomagok kipakolása, takarítás, biztonsági ellenőrzés, utasok beszállítása, csomagok elhelyezése, tankolás fél óra alatt.

Sok légitársaságnál nagyjából fél óra vagy még kevesebb idő áll rendelkezésre, hogy a repülőgép elinduljon a következő útjára. Hogyan lehet gyorsítani az utasok mozgatását? Milyen módszerekkel kísérleteznek a repülőterek Európában? Miért kell már akkor a kapu közelében lenniük az utasoknak, amikor a repülőgépük még a leszálláshoz készülődik? Mikor kezdték el alkalmazni a légitársaságok harmincperces fordulóidőt? Erről is mesél a Légiközlekedési Kulturális Központ újabb érdekes videójában Somogyi-Tóth Gábor, az Aeropark ügyvezetője, és Bisztritsányi Bence, aki manchesteri repülőtéren dolgozik rámpásként.

Ez is érdekelhet:

Így irányítják a magyar légtérben közlekedő évi egymillió repülőgépet

Hallottál már a légifolyosóról? Mert olyan már nincs. És az áramlásszervezésről? Újabban az mindennek az alapja.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A Hubble belenézett egy szörnyetegként tomboló fekete lyuk torkába, és ezt látta

Kiderült, hogy a karácsonyi dalok káros hatással vannak a mentális egészségünkre

Péntek 13 – vajon miért tartjuk szerencsétlennek ezt a napot?

További cikkeink a témában
Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban
Hirdetés