Utasok kiszállítása, csomagok kipakolása, takarítás, biztonsági ellenőrzés, utasok beszállítása, csomagok elhelyezése, tankolás fél óra alatt.

Sok légitársaságnál nagyjából fél óra vagy még kevesebb idő áll rendelkezésre, hogy a repülőgép elinduljon a következő útjára. Hogyan lehet gyorsítani az utasok mozgatását? Milyen módszerekkel kísérleteznek a repülőterek Európában? Miért kell már akkor a kapu közelében lenniük az utasoknak, amikor a repülőgépük még a leszálláshoz készülődik? Mikor kezdték el alkalmazni a légitársaságok harmincperces fordulóidőt? Erről is mesél a Légiközlekedési Kulturális Központ újabb érdekes videójában Somogyi-Tóth Gábor, az Aeropark ügyvezetője, és Bisztritsányi Bence, aki manchesteri repülőtéren dolgozik rámpásként.

Ez is érdekelhet:

Így irányítják a magyar légtérben közlekedő évi egymillió repülőgépet

Hallottál már a légifolyosóról? Mert olyan már nincs. És az áramlásszervezésről? Újabban az mindennek az alapja.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés