Alig két hete az amerikai fogyasztóvédelmi hatóság (CPSC) egy rövid, de annál rejtélyesebb üzenetet osztott meg a Twitter-oldalán.
A mindössze egy szóból álló bejegyzés így hangzott:
"Lovak."
Az internet bugyraiban persze azonnal el is indult a fejtörés, vajon mire gondolhatott a költő, az embereket pedig annyira elragadta a hév, hogy nem is igazán figyeltek oda, amikor az CPSC közösségi média specialistája újra akcióba lendült, az alábbi képpel:
US Consumer Product Safety Commission on Twitter
Horses need you. We all need you. Put a fresh battery in your smoke alarm, you beautiful people.
A képen látható felirat: "A lovaknak szükségük van rád. Mindnyájunknak szükségünk van rád. Rakj új elemeket a füstjelződbe."
Nem hibáztatjuk azokat, akik még ezután sem értik, hogy mi a gyász van. Az emberek nagy része, akik nem követik rendszeresen az amerikai fogyasztóvédelem Twitter-oldalát, így volt ezzel. Ha viszont egy kicsit szétnézünk a posztok között, akkor rögtön világossá válik, hogy mi a helyzet: Joe Galbo, akit azzal bíztak meg, hogy az CPSC oldalait igazgassa, ugyanis nem hisz a tárgyilagos megközelítésben, és olyan fárasztó képi viccekkel szórakoztatja a tudatos, biztonságukért aggódó vásárlókat, hogy attól az Aldi kreatívjai is a fejüket vernék a falba.
Visszatérve a fenti képre, a lovaknak természetesen azért van szükségük rá, hogy mindig rakj elemet a füstjelzőbe, mert hát szemmel láthatóan füstölnek. Ha azt mondod, hogy ez most eléggé fájt, akkor készítsd a fájdalomküszöbödet, mert mutatunk még néhány képet Joe Galbo páratlan munkásságából:
US Consumer Product Safety Commission on Twitter
Flip and flop carefully on this most important #NationalFlipFlopDay Learn more about NEISS: https://t.co/hFVV6N8cyH
"29 700... a becsült száma azoknak a sürgősségi ellátásoknak, amik kapcsolatba hozhatók a flip-flop papucsokkal"
US Consumer Product Safety Commission on Twitter
Wear a helmet when riding your ATV this weekend #atv #SaturdayMorning
"Ted nem volt benne biztos, hogyan került a Kréta-korba, de annak biztosan örült, hogy felvette a bukósisakot".
US Consumer Product Safety Commission on Twitter
Our team of specialists is offering to remake this internet picture in order to encourage reporting of unsafe products #ThursdayThoughts
US Consumer Product Safety Commission on Twitter
Subscribe for recall emails: https://t.co/YB8gTF1hos #CowAppreciationDay
"Az vagy, ami lenni akarsz... válaszd azt, hogy jól informált akarsz lenni, és iratkozz fel a hírlevélre".
(Nyitókép: Andrew Malone)