A Remco 1971-ben jött ki a Baby Laugh-a-Lot nevű játékbabával. Két lehetőség van: az egyik, hogy akkoriban nagyon bírták a gyerekek az ijesztő dolgokat, a másik pedig, hogy a Remco ezzel a termékkel egy egész generációból csinált idegroncsot.

Mert ez a cucc ma simán elmenne egy horrorfilben. És igazából ezt már nem is nagyon akarjuk fokozni, a reklám ugyanis önmagában annyira beszédes, hogy nincs is szükség további szócséplésre.

Mutatjuk:

Most pedig jó éjszakát, szép álmokat!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lettem villanyborotva-hívő – Braun S9 Pro+-teszt

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

További cikkeink a témában
Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli
Hirdetés