Hétfőn villámsebességgel söpört végig az interneten egy korszakalkotó társkereső híre, ahol nincsen se "melyik a kedvenc filmed", se "mit tanulsz", se "melyik országba utaznál", helyette viszont simán laposra verheted, aki szimpatikus. Azaz, aki nem szimpatikus. Aztán néhány órával, és egy tonna méltatlankodó cikkel később kiderült, hogy az egész csak egy hatalmas átverés.

Az ötlet szerint a Rumblr pont úgy működött volna, mint például a Tinder, vagyis a verekedni vágyók regisztráció után jobbra-balra húzogatással válogathattak volna a többi pofonláda között, és ha egymásra találnak az igazival, akkor máris lefixálhatják a helyet, ahol majd péppé verik egymást. Extraként az alkalmazás egy térképet is mutatott volna a közeledben éppen zajló bunyókkal, amibe akár be is kapcsolódhatsz - ebben a tekintetben simán felülmúlta a Tindert.

Aztán jött a hideg zuhany, ugyanis kiderült, hogy a verekedős társkereső csak egy ügyes médiahekk volt, amivel egy újonnan indult kreatív ügynökség próbált egy kis ingyenreklámot csinálni magának. A von Hughes közleménye szerint a Rumblr ötlete eredetileg csak poénnak indult, de később meglátták benne a virálmarketing lehetőségét, és hát az biztos, hogy eléggé bejött nekik a dolog: a The Verge-től kezdve a Gizmodóig mindenki azonnal lehozta az őrült alkalmazás hírét, a mostanra jellemzően update-elt cikkekben pedig egytől-egyig megjelenik az ügynökség neve.

A hoppon maradt wannabee Tyler Durdeneket azért egy kicsit sajnáljuk, de hé, nem kell aggódni, focimeccseket azért továbbra is rendeznek még.

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon