Nem csak Xboxot lehet szerezni Black Fridayen.
Ha nagyon egyszerűen akarjuk elmondani, mi a WhiteReport akkor azt mondhatnánk, hogy egy kereshető online cross-médiás adatbázis, ami szinte bármilyen médiamunkát meggyorsít és független adatokkal támaszt alá. Mint arról már beszámoltunk, a cég egyike a legígéretesebb hazai startupoknak, nem véletlen, hogy a legígéretesebb adatinnovációk egyikeként állított ki 2016-ban a New Orleans-i Collisionön, valamint a bécsi Pioneers top500-on is részt vett.
Az ismétlődő kérdések hatására a Whitereport managementje úgy döntött, túllép az adatbázishozzáférés értékesítésén, hisz a felsővezetőknek nincs ideje adatsorok, részletes elemzések megismerésére, sokkal inkább kész válaszokat várnak. Ezért egy vezetői összefoglalónál alig hosszabb, független tényadatokra építő, szikár jelentést dolgoztak ki, amelyet Whitereport for Directors - Tények, trendek, alternatívák, 2015-17 címen a Black Friday napján adnak ki.
„Szimbolikus, hogy épp Black Fridayon indul a Whitereport az első késztermékével – ugyanis soha ilyen „sötétben” nem indult a média- és reklámpiac a következő évnek. Eddigi tapasztalataink azonban azt mutatják, hogy a Whitereport révén áttekinthetőbbé válik a piac, és jobb, alátámasztottabb üzleti döntések születhetnek a 2017-es évre vonatkozólag” – mondja Incze Kinga, a Mrs. White Media Consulting és a Whitereport mediabrowser alapítója.
A „Whitereport for Directors, 2015-2017” című jelentés a Black Fridayre tekintettel 2016. november 25.-től egy hétig 33% kedvezménnyel rendelhető meg az info@whitereport.hu címen.