Harmincmillió Golf nem csak hét generációt, hanem számtalan reklámfilmet jelent, annyit, amennyiből bőven lehet válogatni.

Először is nézzük, hogyan emlékezett meg a Volkswagen az első egymillió Golfról. Csak annyit bocsátunk előre: az üzenet hangsúlyosabb volt, mint a vizuális elkápráztatás.

Aztán ahogy a Golf neve mellé is odakerült a generációt jelző számjegy, jöhettek a generációkkal játszó hirdetések:

Persze öregember nem vénember, ahogy ez a Golf és a márka visszafogottságához képest egész vad csattanójú reklámból is kiderül:

És persze elképzelhetetlen lenne egy harmincmilliós sikertörténet sztárokat szerepeltető szpotok nélkül. Sportcsillagok…

…popsztárok…:

…és kétdimenziós sztárok nélkül:

Ahogy – a marketing alapszabályai szerint – kisgyerek…

...és kisállat, pontosabban nagyon sok kisállat nélkül sem:

Vagy jóval nagyobb állat nélkül:

Tudjuk, hogy a használt autók jelentős része az eladók szerint egy gondos nyugdíjasé volt, aki csak enyhe napsütésben állt ki vele a garázsból. Azt tudjuk, hogy egy gyakran hazugság, de ez a reklám azt is megmutatja, hogy ha a nyugdíjasos sztori igaz, akkor sem feltétlenül szupermegkímélt a kocsi:

Azt gondolod, milyen jó lehet egy olyan autótípust birtokolni, amelynek ilyen reklámjai vannak? Bizony, remek dolog egy ekkora családhoz tartozni!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
10% Naná, és nagyon keményen.
52% Igen, de menedzselhető.
38% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés