Elindítják a Zöld Bolygót.

A reklámszövetség elnöksége úgy döntött, hogy rövidtávon gyakorlati lépéseket szeretnének tenni, és csatlakozni kívánnak a környezeti terhelés sürgős csökkentésével kapcsolatos kezdeményezésekhez. A Zöld Bolygó projekttel támogatni szeretnék tagjaikat, valamint a kommunikációs iparág minél több, szövetségen kívüli szereplőjét is egy környezettudatos, a környezeti terhelést minimalizáló gyakorlat napi rutinná tételében – közölték az MTI-vel.

Javaslataik:

  • a konferenciákon, tréningeken, workshopokon a résztvevők ellátásakor mellőzzék az egyszer használatos műanyagokat, mint például a résztvevők nevét tartalmazó műanyag tokok
  • a PET-palackok elhagyása a rendezvényeken és a munkahelyen is
  • a papírfelhasználás radikális csökkentése, a nyomtatott reklámkiadványok megjelentetésének korlátozása
  • a műanyagból készült ajándéktárgyak és hordozó tasakok, reklámszatyrok teljes elhagyása
  • az autó nélkül munkába járás támogatása
  • mindezek megjelenítése – lehetőség szerint – reklámokban, reklámfilmekben, hirdetésekben.

A reklámszövetség további javaslatokat vár tagjaitól – ezek lehetnek bármely cég által megvalósítható általános javaslatok, cég-, és tevékenységspecifikus kezdeményezések. A szervezet a legjobb kezdeményezéseket évente egyszer Zöld Bolygó díjjal ismeri el, ezeket minden évben április 22-én, a Föld Napján adják majd át.

Ez is érdekelhet:

(Forrás: MTI. Illusztráció: Fortepan/Bauer Sándor)

Player Autószalon

Legfrissebb

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon