A Giulia után az Alfa Romeo szabadidő-terepjárója is rögtön a legizmosabb változatban mutatkozott be. Az 510 lóerős biturbó V6-ossal szerelt Quadrifoglio után itt a Stelvio szerényebb változata, és ez sem rossz, sőt!

Persze, hogy mindenki odavan a legújabb Alfa Romeókért, hiszen az olaszok jó érzékkel rögtön a legizmosabb változatokkal kezdték a bemutatót. A Giulia és a márka első szabadidő-terepjárója, a Stelvio is rögtön a Quadrifoglio kivitelben jelent meg, az 510 lóerős, 2,9 literes V6-ossal. De most itt a Stelvio szerényebb teljesítményű változata, a kémfotók után immár hivatalosan is.

A First Edition kivitel ugyanazt a motort kapja, mint a Giulia Veloce. Éppen ezért nem nevezhetjük gyengének, hiszen a kétliteres, négyhengeres, turbós benzinmotor 280 lóerőre képes és 400 Nm a legnagyobb nyomatéka. A nyolcfokozatú automatával és összkerékhajtással szerelt Stelvio így 5,7 másodperc alatt van százon és 230 km/óra a vége.

A valamivel 15 millió forint felett kínált First Edition felszereltségére nem lehet panasz, hiszen ezen is 20 colos könnyűfém kerekek, dupla kipufogó és bixenon fényszórók vannak, de fűthető, elektromos bőrülések, fűthető kormány, valódi tölgyfaberakás, alumínium pedálok és váltófülek is vannak benne, de nem hiányzik a 8,8 colos navi és a hifi sem.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hóban, sötétben, az autópálya leállósávjában szerelte fel a téli gumikat egy nem okos autós

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés