Többen is erős fenntartással fogadták a Ferrari-motor hirtelen javulását, a fölény viszont eltűnt azóta, hogy az FIA egy második szenzort is szerelt be a motorba.

A Mercedesnek és a Red Bullnak is gyanús volt, hogy a Ferrari az egyenesekben túlságosan gyors volt, tizedeket voltak képesek hozni a többieken.

A felvetések szerint a Ferrari két részre osztott akkumulátorokat használt, amivel ki tudta játszani az ellenőrző szenzort, és így egy kis időre át tudta lépni a 120 kW-os maximális energialeadási limitet.

A (renault-os) GPS-mérések szerint viszont a maranellóiak visszaestek ezen a téren a Szingapúri Nagydíj óta, vagyis azóta, hogy az FIA egy plusz szenzort installált az erőforrásokba, ez pedig azt jelentheti, hogy valamivel mégis csak trükközhettek az olaszok – legalábbis ezt sugallja az Auto Motor und Sport szaklap, ami bár megkereste a szövetséget az üggyel kapcsolatban, de választ eddig még nem kapott kérdéseire.

Korábban már vizsgálósott az FIA a Ferrari háza táján:

(Fotó: Twitter)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

További cikkeink a témában